"Mi lenne veled ha azt a fajta pusztító szerelmet éreznéd mint Alexx? Sokáig ő sem tudta milyen érzés valakit úgy szeretni mint még senki mást az előtt... Régen minden más volt, másabb mint most. A sok véren, szenvedésen, gyilkoláson túl mindig van ami elűz és fogva tart... Tehetsz bármit a sorsod nem változik, halálra vagy ítélve... Mindenhonnan van kiszállás de az életből nincs... Lennél Alexx helyében?"

2015. május 23., szombat

Az első díjam!!

Sziasztoksziasztok!




Hát ez lenne az első hivatalos díjam amit nagyon szépen köszönök!!!
Szabályok:
    1.Köszönd meg a díjat, és tedd ki, hogy kitől van!
    2.Olvass bele annak a blogjába akitől kaptad a díjat!
    3.Írj 12 dolgot annak a blogjáról, akitől kaptad! (Térj ki a szereplőkre, szokásaikra, stb. De nem írhatod azt, amit ő írt a sajátjáról!)
    4.Írj 12 dolgot a saját blogodról!
    5.Válaszolj 12 kérdésre!
    6.Tegyél fel 12 kérdést a saját blogoddal kapcsolatban!
    7.Kommentelj annak a blogjára akitől a díjat kaptad!
    8.Cseréljetek linket, írj neki, hogy ő is tegyen ki!
    9. Küldd tovább min. 12 embernek!

    1.Nagyon szépen köszönöm Catlyn Biersacknak a Red or Red írójának!! Tényleg nagyon köszönöm!
    2.Jónéhány részt elolvastam és egyszerűen imádom!! *-*
    3./ha nem gond inkább csak összeszedem a gondolataimat/
    -Imádom a történeted és az írási stílusod és egyszerűen elképesztő a történet egyszóval imádom!!
    -Ahogy a szereplők személyiségét és szokásait leírod az valami eszméletlen!
    -Catlyn a kedvenc szereplőm és imádom a „gondolatait”. Maga a személyisége vicces. /legalább is szerintem/
    -Nagyon tetszik ahogy /asszem/ a Csábításból Jeles c. játék szereplőit használtad és ahogy a tulajdonságaik alapján szólaltatod meg őket
    -Sajnos nem jut több eszembe...
    4.
    -Kedvenc szereplőm Alexx Crow, mert szinte magamról formáztam és ő testesíti meg az a személyt aki a jövőben lenni szeretnék
    -A történet végét előbb kitaláltam mint a közepét...
-A szememben Dorothy testesíti meg a legjobb barátnőmet, mert hasonlít rá... /az úgy mondjuk konkrét/
-Eleinte Andyt durvának és érzéketlennek akatam bemutatni viszont most már elég érzelmes srác lett belőle :3
-Nem akartam romi történetet írni
-Alexx cselekedeteit az érzelmi állapotom szabályozza azért volta az hogy leesett a hídról mert akkor magamalatt voltam
-A sorozatos rossz dolgok véletlenek
-Utálom azt hogy a történetben majdnem mindenki meg fog halni...
-Amikor nekiálltam a történetnek a jó vs. rossz féle párharcot akartam leírni
-Alexx igazi neve Reyna Thomson /ez később jelentőséggel bír/
-A bohócfóbiás vagyok én is /ezért mondtam az elején a hasonlóságot/
-És ezt már csak azért hogy meglegyen a 12...
    5./magamtól kérdezek és lehet hogy lesz benne jó néhány hülyeség meg az hogy mit szeretek és mit nem/
-Milyen zenei stílusokat szeretsz?
Hard-rock, melodikus death metál, heavy metál, glam metál meg hasonlókat a lényeg az hogy valami „kemény” zene legyen.
-Hány barátod van?
Barátbartát vagy szerelmi barát? A „testvéreim” barátnak számítanak?
-Miért válaszolsz kérdéssel a kérdésre?
Hát mert miért ne?
-Lesz a blogodnak folytatása?
Lesz ám! Már tervezgetem mi legyen benne... a címe Behind the Mask lesz az már tuti :3
-Fogsz írni a történet vége után?
Igen minden bizonnyal... Már elég sok tervem van. Ezután még lesz a Moondance, a Lost my fuckin' mind, a Say goodbye to everything és a Milkway avagy a Csillagok alatt három méterrel.
-Kedvenc színed?
Fekete, türkiz, lila és ciánkék.
-Hol van a 3000 megtekintéses videó?
Hát már nekiálltam beszerezni a dolgokat de a suli miatt nincs túl sok időm... Szerintem nyáron csinálom meg ha nem gond.
-Kedvenc blogjaid?
/linkelni a többiek blogját/
-Tél vagy nyár?
Télen nincs olyan hosszú szünet de inkább az... a hideg ellen fel tudunk öltözni.
-Hányadik kérdés?
Asszem 10. kérdés...
-Miért álltál neki írni?
Nem tudom... unatkoztam és volt ötletem aztán elkezdtem feltölteni egy facebookos csoportba majd mondták hogy csináljak blogot és most itt tartok :3
-Mi a kedvenc állatod?
Kutya, cica, repülőkutya, szitakötő, ló, farkas.
    6./komiba kérem a válaszokat/
    -Hány éves Dorothy?
    -Hova járnak szórakozni?
    -Mi volt a legutóbbi bejegyzés címe?
    -Mi volt Lucas teljes neve?
    -Mitől ijedt meg Lexi?
    -Hogy hívják a két cicát és a repülőkutyát?
    -Hányadik részben halt meg Emily?
    -Hány bejegyzés van összesen a blogon?
    -Mikor volt az első bejegyzés? /dátum/
    -Hány éves Alexx és mikor volt a születésnapja?
    -Hány részes lesz a történet?
    -Hány nem rész bejegyzés található a blogon?
+1 Mennyi megtekintésnél tarthatok? /tipp/
7.Megvan!!
8.Megvan!!
    9.
    Mivel nem nagyon jutnak eszembe további blogok ezért aki akarja vigye!
    További jó olvasást! Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése