"Mi lenne veled ha azt a fajta pusztító szerelmet éreznéd mint Alexx? Sokáig ő sem tudta milyen érzés valakit úgy szeretni mint még senki mást az előtt... Régen minden más volt, másabb mint most. A sok véren, szenvedésen, gyilkoláson túl mindig van ami elűz és fogva tart... Tehetsz bármit a sorsod nem változik, halálra vagy ítélve... Mindenhonnan van kiszállás de az életből nincs... Lennél Alexx helyében?"

2015. május 3., vasárnap

29.rész Locked up of a lifetime

*Andy pov. *
Alexx a fejemhez emelte a fegyvert és meghúzta a ravaszt... vártam a fejembe hasító fájdalmat de ehelyett csak a pisztoly lövését hallottam. Sehol a fájdalom... majdnem meghaltam... nem először igaz de most majdnem Alexx kezei által. Felnéztem és újabb durranások rázták meg a házat. Alexx pontosan célzott... Két pontos lövés és Lucas összeesett. Rickyt pedig majdnem hogy futtában lőtte le. Nem tehettem semmit... csak néztem hogy mi történik és nem bírtam felfogni hogy a nő akit szeretek majdnem megölt... Lucas nem halt meg csak összeesett. Nem mozdult de hallottuk a hangját. Alexx most már ráért lassan sétálni. Első célja pedig Rickyhez vezetett... ellenőrizte hogy él-e...
*Alexx pov. *
Csak egy esélyem van... meghúztam a ravasz és hirtelen megfordultam. Amilyen gyorsan csak lehetett leadtam két lövést. Egyet Lucas térdére egyet pedig a vállára. Ricky pedig pisztolyt rántott ezért gyorsan kellett cselekednem. Újabb lövést adtam le ami sikeresen talált. Odamentem megnézni hogy él-e... sajnos nem ölte meg a golyó...
-Alexx... kérlek... segíts...- nyöszörögte. Reakcióképpen csak mosolyra húztam a számat. Nem lőttem le... nem akartam hogy azonnal meghaljon. Azt akartam hogy szenvedjen. Érezze a kínt amit én. Élje át a pokol fájdalmait... és ha nem bírja... haljon meg. Andyék felé sem néztem... lelkiismeret furdalásom volt hogy miért nem cselekedtem előbb... Lucas felé mentem és láttam hogy vérzik... A száján és az orrán is folyt a vér... még mindig mosolyogtam. Főleg hogy most már mindennek vége... Eljött az ideje a kedvenc módszeremnek... orosz rulett...
-Nem csalódtam benned...- suttogta. Leguggoltam mellé a kezemben hat különféle tölténnyel. Lucas rábökött a középsőre... Az pedig egy pici kis fémtöltény volt aminek kereszt volt a hegyére csiszolva. Tipikus bérgyilkos töltény... egyszerű és halálos. Betöltöttem a kis fémgolyót és megpörgettem a tárat. Lucasra szegeztem...
-Biztos meg akarod tenni édes?- kérdezte vigyorogva Lucas- Ha engem megölsz másokkal gyűlik meg a bajod... Bár rólad a nagyfőnök sosem tudott...- ahogy mondta leadtam az első lövést. Nem történt semmi, Lucas pedig nevetni kezdett. Leadtam még egy lövést újból semmi... Teljes csend volt... tudtam hogy Andy figyelt... éreztem. Elmosolyodtam és leadtam még egy lövést...
-Micsoda szerencsés napod van! Bár ha rajtam múlik nem sokáig...- ahogy befejeztem a mondatot leadtam még egy lövést. A csendet a pisztoly elsülése és Sammi zokogása törte meg... A fal és én is tiszta vér... Bárhogy is vesszük ha valakit felülről lőnek fejbe akkor ahogy gellert kap a golyó szétveti az agyat... Azonnali halál... Eldobtam a fegyvert és Andyékhez szaladtam. Letérdeltem Andy elé és meg akartam csókolni... ő viszont ellökött magától. Gyorsan kioldoztam a többieket Andyt viszont nem... Elindultam ki az ajtón és elővettem egy szál cigit. Kint be volt borulva az ég. Bevallom így nagyon ijesztő ez a környék... Eszembe jut ilyenkor az az egy dolog amitől félek... a bohócok... Hirtelen mintha egy baltás bohócot láttam volna megjelenni és eltűnni az erdő szélén. Megtántorodtam és elestem... Nem tudtam sikítani... Óvatosan kijöttek a többiek a házból... szerencsére volt nálam öngyújtó... Amint mindenki kilépett a házból felgyújtottam azt. Hirtelen cseperegni kezdett az eső... Senki nem szólt... Csendben utaztunk egész hazáig Ricky furgonjával...
*Ashley pov. *
Mire hazaértünk jól megáztunk... Leszálltunk a motorról és Alexát előre küldtem hogy menjen be. Hirtelen egy sikításra lettem figyelmes. Rohanni kezdtem a hang irányába és Alexát láttam a földön ülni és zokogni... közelebb mentem és akkor vettem észre Juliet holtestét... A fal véres az ajtó pedig nyitva... Nagy nehezen sikerült behívni Alexát a házba. Gyorsan megszárítkoztunk de nem találtunk sehol senkit... Hívtam mindenkit de senki sem vette fel... Fel s alá járkáltam a nappaliban Alexa pedig a Tv-t nézte. Hirtelen átkapcsolt a híradóra...
-Jó estét kedven nézőink! Ma este a New York és Iowa közt átívelő főút mellett felgyújtottak egy öreg, romos házat benne két azonosítatlan hullával. A helyszínről kapcsoljuk kollégánkat Mr. Silvert...
-Jó estét hölgyeim és uraim! Itt vagyok a tett helyszínén a rendőrség több tagja is tájékoztatott arról hogy gyilkosság történt. Az egyik áldozatot egy régen betiltott, kivégzés szerű módszerrel lőtték le a másik áldozatot pedig hagyták elvérezni...
Sehol sincs senki, Alexx egyik módszerével ölték meg az egyik embert és Juliet halott... Nem láttam összefüggést az események közt... Hacsak... nem Lucas keze van benne... Talán ez lehet a megoldás! Julietet azért ölték meg mert útban volt... Alexx módszerével pedig azért tudtak ölni mert Alexx volt... akkor a többiek is ott lehetnek ahol Alexx...
-Minden nap erről szól a Híradó. Megölte, elrabolta, kirabolták, megerőszakolta, megverte és még sorolhatnám....- montada teljes nyugodtsággal Alexa.
-Hívhatnak Lexának? Csak mert már van egy Alexxünk.- magyarázkodtam. Végül is igaz...
-Aha. Igen. Nyugodtan.- kaptam a választ viszont közben azon kattogott az agyam mi lehet az összefüggés...
-Valami gond van Ashley?- kérdezte Lexa. Nem tudom mit kellene mondanom... féltem. Nem merem neki elmondani ezt az egészet... sajnáltam hogy ilyen apja van...
-Minden rendben.- jelentettem ki és egy hamiskás mosolyt erőltettem az arcomra. Hirtelen egy autó hangjára lettem figyelmes... Kinéztem az ablakon és egy nagy fekete furgon parkolt az udvaron. Előkaptam a pisztolyom és Alexát felküldtem az emeletre. Majd nyílt az ajtó...
-Fel a kezeket!- üvöltöttem bele a levegőbe. Akkor láttam ki nyitotta az ajtót... Dorothy arcával és könnyes szemeivel találtam szembe magam. Gondolkodás nélkül odaléptem hozzá és megöleltem. Éreztem ahogy remeg az egész lénye. Kicsit elengedtem és megcsókoltam...
*Dorothy pov. *
Amikor elindultunk hazafelé még mindig remegtem... nem csak testileg hanem lelkileg is. Féltem attól amit Lucas mondott... és attól is hogy legközelebb nem ússzuk meg... Féltem hogy Alexxte megint elkapják és legközelebb meg is ölik... Lassacskán begördültünk a ház elé. Én szálltam ki először. Enyhe megnyugvás fogott el amikor láttam hogy odabent ég a villany.
-Elviszem Julietet biztonságos helyre... majd kicsit később jövök.- jelentette ki Alexx én pedig benyitottam az ajtón...
-Fel a kezeket!- süvítette Ashley. Nem lepődtem meg de könnyek szöktek a szemembe... amikor észrevette hogy nemsokára sírni fogok átölelt... egy kicsit később elhúzódott tőlem és megcsókolt... hiányzott... Miután elengedett halkan kezdte:
-Mi történt?
-Lucas...- nyögtem ki. Se többet se kevesebbet nem tudtam mondani... ez az egy név magyarázatot adott mindenre. Rossz emlékek sora ötlött fel bennem újra. Ezek miatt pedig folyni kezdtek a könnyeim... lehorgasztottam a fejem és a földet bámultam... Mire észbe kaptam újra Ashley védelmező karjaiban találtam magam és zokogni kezdtem...
-Nyugodj meg... Már mindennek vége...- csitítgatott- A többiek hol vannak?
-Nemsokára talán jönnek... szerintem kint vannak...- jelentettem ki halkan és törölgettem a könnyeim. Igaza volt Ashnek... Mindennek vége van... Nem telt bele fél perc és már nyílott is az ajtó... Elsőnek Ella és Jake léptek be. Őket követte Jinxx és Sammi majd Andy- Alexx hol van?- bukott ki belőlem a kérdés.
-Biztos helyre vitte Jult...- suttogta Sammi. Andy reakciója viszont felettébb meglepő volt... úgy tett mintha nem érdekelné ez az egész...
-Van valakit be szeretnék nektek mutatni...- kezdte Ash. Ettől féltem...- Lexa gyere le!- kiabált fel az emeletre- Bemutatom Alexát... a lányomat...- a hír teljesen ledöbbentett... Eközben egy 17-18 év körüli barna hajú lány sétált le az emeletről. Nehéz elhinni hogy 18 évesen már pót anya leszek...
-Lexa bemutatom a nagynénédet... Dorothyt. Ő Sam testvére.- a vér megfagyott az ereimben... tudtam hogy Samnek született egy lánya de azt nem hogy Ashley az apja... Sosem mondta Sam...
-Sziasztok!- kezdett bele félve Alexa- Szóval akkor te Anyu testvére vagy?- látszott rajta hogy tart tőlünk... valahogy nem is csoda. Hát még ha tudná hogy az apja ölte meg Samet...
-Igen...- mondtam félve majd Ashleyhez fordultam- Nézd Ash... tudtam hogy Samnek van egy lánya de azt nem hogy te vagy az apja... bármennyire is szeretlek de 18 évesen nem az a legfőbb vágyam hogy pót anya legyek. Nekem ez így nem fog menni...
Hirtelen nagy csend támadt... ezt pedig az ajtó nyílása törte meg amin Alexx lépett be. Andy automatikusan hátat fordított neki. Alexx ezt a kis akciót egy keserű arckifejezéssel nyugtázta.
-Nem kell tenned magadat Andy! Csak a pisztolyomért jöttem!- kiabálta Alexx és már meg is indult az emelet felé mit sem törődve az új jövevénnyel. Lexán látszott hogy megijedt tőle. Nem is csoda hiszen egy vérfoltokkal tarkított fehér inget viselt. Néhny perc múlva pedig lejött tejesen Cyber Gothnak öltözve... ez a stílus mindig is megrémített...
*Alexx pov. *
Amint odaértünk a házhoz a véres fal láttán eszembe jutott Juliet hullája és az hogy bárki megtalálhatja... Volt egy bizonyos módszerem amit ilyenkor alkalmaztam... Őt is elégettem mint az alkonyatban a vámpírokat... Amikor újra az „otthonom”-nál voltam lassan benyitottam és Andy hátat fordított nekem... Keserű érzések sora kavargott bennem és utáltam saját magam... Tönkre tettem mindent...
-Nem kell tenned magadat Andy! Csak a pisztolyomért jöttem!- mondtam és már futottam is fel az emeletre. Gyorsan magamhoz vettem a fegyverem és át is öltöztem... Mindig is Cyber Goth voltam és az is maradok. Igaz az utóbbi egy-két évben nem igazán jutott időm a stílusjegyeim fejlesztésére sem az öltözködésre... Felvettem a kedvenc Goth összeállításom ami egy fekete műhajból, fekete „szemüvegből” és maszkból valamint egy pánt nélküli szoknyából és a hozzá tartozó szintén fekete repesztett cicanadrágból és a szőrös bakancsomból állt... Senkire nem néztem rá amikor lementem csak mentem... Andy még mindig háttal állt nekem... ez adott egy kellő löketet ahhoz hogy végre megtegyem... ha nem ölt meg a penge akkor majd a fegyver fog. Teljesítettem minden feladatom az életben. Megmentettem Andyt és a többieket. Ennél többet nem akartam. Holnap betöltöm a 20. életévemet. Szeretném akkor visszaadni az életem az anyatermészetnek. Szélsőséges gondolataim és a pisztolyom társaságában indultam meg a vasúti híd felé. Senkitől sem búcsúztam el... bár a történtek után már senkinek sem hiányoznék... A pisztolyt a jobb kezemben fogva, dobogó szívemhez szorítottam. Úgy éreztem ogy valaki figyel... hátranéztem de sehol senki. Odaálltam a híd szélére és akkor hallottam a bokor leveleinek a mozgását... Hátranéztem de a sötét miatt nem sokat tudtam kivenni az alakból... szerencsére telihold volt így amikor kilépett a fényre azonosítani tudtam... egy bohóc... felém indult én pedig hátráltam... A harmadik lépés után már futni kezdett felém. Hirtelen Ashley arca villant be a bohóc agyonfestett arca helyett... Éreztem ahogy elfogy a talaj a lábam alól és zuhanni kezdek... zuhanni a feneketlen mélységbe... Hallottam hogy valaki utánam kiabál...
-Alexx ne!- hallottam a bohóc hangját... hirtelen egy fekete hajú bőrdzsekis alak állt az előbbi támadóm helyén... majd egy erős ütéssel a vízbe érkeztem... Éreztem az ár sodró erejét. Teljesen átadtam magam a hömpölygő áradatnak... Éreztem ahogy magával sodort a sebes folyású víztömeg. Nem küzdöttem a víz hatalma ellen. Átadtam magam az ítéletnek... Földanya visszaveszi azt ami az övé....


3 megjegyzés: