"Mi lenne veled ha azt a fajta pusztító szerelmet éreznéd mint Alexx? Sokáig ő sem tudta milyen érzés valakit úgy szeretni mint még senki mást az előtt... Régen minden más volt, másabb mint most. A sok véren, szenvedésen, gyilkoláson túl mindig van ami elűz és fogva tart... Tehetsz bármit a sorsod nem változik, halálra vagy ítélve... Mindenhonnan van kiszállás de az életből nincs... Lennél Alexx helyében?"

2015. április 2., csütörtök

20. rész To see and to feel

*Andy pov. *
Mióta Alexx elment egyszerűen nem találom a helyem. Megint rászoktam a gyógyszerekre és az alkoholra. Mint általában a szívemben lévő űrt egy üveg vodkával töltöm ki. Minden nap egyre nehezebb az ébredés... egyre kisebb az akaraterőm... egyre jobban elhagyom magam. Alexx nélkül senki bagyok.
-Andy! Gyere ki!- dörömbölt valaki az ajtón.
-Mi van már?- keltem fel szépen lassan és kinyitottam az ajtót. Dorothy volt az. Mivel alsógatyában voltam láttam rajta hogy elvörösödik és beharapta az alsó ajkát.
-Öm... Andy. Nem kellene felöltöznöd vagy valami?- próbált a szemembe nézni nem sok sikerrel.
-Miért baj az hogy így vagyok?- dőltem neki az ajtófélfának- És különben is mit akarsz?
-Azért mert a fiúk szóltak hogy ébresszelek fel!- mondta dühösen és lefutott a lépcsőn. Úgy látszik bevágta a durcit. Lassan felöltöztem és lementem a fiúkhoz. Amint észrevetettek megfagyott a hangulat. Jake valakivel beszélt telefonon... valamit titkolnak.
-Figyelj leteszem majd este beszélünk.- itt suttogni kezdett- Andy felébredt... nehogy lebukj. Szia!- és letette a telefont.
-Kivel beszéltél?- kérdeztem elég álmos hangon.
-Senkivel... nem lényeg! Nem kell tudnod mit csinálok! Semmi közöd hozzá!- mondat eléggé furcsán. Valamit titkol.
-Nem tudtok Alexx-ről valamit?- bukott ki belőlem a kérdés.
-Haver! Engedd el őt!- mondta CC és a vállamra tette a kezét.
-De nem tudom! Fontos nekem és az is marad! Nem tudom megérteni miért hagyott itt...
*Jake pov. *
CC-vel és a többiekkel miközben megcsörrent a telefonom.
-Hallo?- szóltam bele.
-Szia Jake...- szólt bele egy kedvetlen női hang- Alexx vagyok...
-Szia kislány!- majd odafordultam Dorothyhoz- Dorothy légyszi keltsd fel Andyt! Hogy vagy Alexx?
-Megvagyok... Andyvel mi van?- kérdezte aggódó hangon Alexx- Mond hogy nem csinált hülyeséget!
-Jól van... bár megint iszik de semmi komoly.- mondtam kedvesen- Merre vagytok?
-Már elértük Iowát és most már Rickyékkel utazok tovább Kaliforniáig.
-Mikor jössz vissza?- kezdtem komorabb hangon.
-Nem tudom... remé...
-Figyelj leteszem majd este beszélünk. Andy felébredt... nehogy lebukj. Szia!- vágtam a szavába és már le is tettem a telefont.
-Kivel beszéltél?- kérdezte Andy.
-Senkivel... nem lényeg! Nem kell tudnod mit csinálok! Semmi közöd hozzá!
-Nem tudtok Alexx-ről valamit?- kérdezte Andy elhagyott hangon.
-Haver! Engedd el őt!- próbálta nyugtatni CC.
-De nem tudom! Fontos nekem és az is marad! Nem tudom megérteni miért hagyott itt.- mondta és a kezei közé temette arcát
-Nyugi haver! Alexxel minden rendben van...- hupsz... elszóltam magam.
-Honnan tudod?- fordult felém Andy.
-Sehonnan... csak... csak sejtem!- mentegetőztem.
-Jake! Ha tudsz valamit Alexxről mondd el!- ragadta meg a vállam.
-Nem tudok semmit!- hámoztam ki magam a szorításából- Különben is! Ha tudnék bármit is, akkor se mondanám el!
-Kösz!- indult meg az ajtó felé és kiment- Kimentem cigizni.
*Alexx pov. *
Miután beszéltem Jakeel átszálltam Rickyék buszába Mattel együtt. Rengeteget beszélgettek én pedig minél hamarabb le akartam feküdni aludni. Ricky elmondta hogy melyik ágy az övé és hogy aludhatok ott. Bementem a „szobába” és elnyúltam Ricky ágyán alig telt bele néhány perc és elnyomott az álom.
-Jó reggelt Alexx!- szólt hozzám valaki és átkarolt, az illatából ítélve Andy az.
-Jó reggelt!- öleltem át- Szeretlek!
-Én is téged kislány.- ölelt át újra. Olyan jó hogy újra mellettem van.
-Mit csináljunk ma?- mondta. Most vettem észre hogy egy hófehér szobában vagyok egy óriási franciaágyon. Hirtelen minden elsötétült és Andyt beszippantotta a feketeség. Zokogni kezdtem és egy sötét szobában találtam magam. A kezem és mindenem tiszta vér. Vér mindenhol. Méterekkel arrébb pedig egy kés és egy hulla. Mielőtt megnézhettem volna ki az felébredtem. Amilyen gyorsan csak lehetett felültem és a kezeim közé temettem az arcom. Észrevettem hogy valakinek a keze átkarolt. Ránéztem az órára ami hajnali fél kettőt mutatott. Ha Ricky az akkor nem ciki hogy itt alszok mellette de ha más az... na az már gond.
-Ricky! Alszol?- ébresztgettem.
-Mi van?- törölte meg álmosan a szemét.
-Bocsi hogy kitúrtalak innen.- mondtam halkan, nehogy a többieket is felkeltsem.
-Semmi baj...- ásított- Még mindig jobb neked mint Mattnek...
-Miért ő hol alszik?- vigyorogtam.

-Chris mellet.- mondta halkan. Erre csak egy ásítás volt a válaszom és visszatettem a fejem a párnára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése