"Mi lenne veled ha azt a fajta pusztító szerelmet éreznéd mint Alexx? Sokáig ő sem tudta milyen érzés valakit úgy szeretni mint még senki mást az előtt... Régen minden más volt, másabb mint most. A sok véren, szenvedésen, gyilkoláson túl mindig van ami elűz és fogva tart... Tehetsz bármit a sorsod nem változik, halálra vagy ítélve... Mindenhonnan van kiszállás de az életből nincs... Lennél Alexx helyében?"

2015. április 25., szombat

Köszönöm!

Hát sziasztoksziasztok!
Meglett a 2000 megtekintés!! Köszönöm nektek a kitartást és az oldal iránti érdeklődést! Imádlak titeket!! Most pedig az ígért kérdezz-felek /megpróbálom a kérdező nevével együtt/:
1.Varga Vanessa kérdése
Mi a kedvenc filmed?
A főfőfő kedvencem a Legion of Black /természetesen/ de nagyon szeretem a horrorfilmeket azok közül a Hellraiser
2. Biersack Rosalya kérdése
Milyen együtteseket vagy énekeseket hallgatsz?
Nagyon sok mindent de főleg BLACK VEIL BRIDEST <3
de van a zenei listámon még: Asking Alexandria, Avion Roe, Be'lakor, Blood on the Dance Floor, Bring me the Horizon, Crown the Empire, DIAMANTE, Fall out Boy, Falling in Reverse, Fit for Rivals, Follow my Lead, Forever in Combat, Guns N' Roses, Halestorm, Halocene, Her Bright Skies, Icon for Hire, Kerbera, Live Like Glass, Lovex, Marilyn Manson, Memphis May Fire, Motionless in White, New Year's Day, Metalica, Midnight Realm, Pierce the Veil, Reaper, Satariel, Saturnus, SayWeCanFly, Sleeping with Sirens, Slipknot, Snow White's Posion Bite, Stitched up Heart, Suicide Silence, The Dirty Youth, The Nearly Deads, The Real Shympony, White Fire Alarm, Wynardtage
Nagyon sok zenét hallgatok mint látjátok :D
3.Sári Chanel kérdése
Ha Andy ott feküdne az ágyadon mi lenne a reakciód?
Fúúúúú :) szerintem szívrohamot kapnék vagy elájulnék a másik verzió nagyon Grrrrr....
4.Panni Tamás kérdése
Honnan jött az ötlet az oldalhoz meg a történethez?
Egyik éven /nem tudom mikor pontosan/ olvastam egy blogot ugyan ezzel a címmel. Mivel annak a blognak csak az első négy része volt meg ezért úgy döntöttem elkezdem továbbírni. Volt ötlet és volt kitartás. Néhány ember javasolta hogy fb-s csoport helyett csináljak egy blogot és hát most itt vagyok :D
5.Vanessa Varga kérdése
Ha találkoznál Ash-el mit csinálnál? Grrr...
Az Grrr... lenne :D mint ahogy ismertek
6.Anna Brezniczky kérdése
Mikor és hogyan ismerted meg a BVB zenéjét?
Nagyban Youtube-oztam /akkoriban nagyon Marilyn Manson fan voltam tehát 2009-2010-2011/ és véletlenül rákattintottam a Sex & Hollywoodra a The Dope Show helyett. Először úgy voltam vele hogy jó meg minden de nem az én ízlésem... Aztán jött a többi szám és durván kellett egy fél év mire rájöttem hogy imádom őket :)
7.Catlyn Biersack kérdése
Ha Andy egy koncerten felhívna a színpadra, hogy énekelj vele, hogy reagálnál?
Teljesen ledöbbennék... és ha még nem ájultam el vagy nem kaptam szívrohamot felmennék és énekelnék. De van egy olyan érzésem hogy ha haza kellene mennem a fiúkat is magammal vinném véletlenül... tehát ha eltűnnének rejtélyes módon nálam ne keressétek őket :D
8.Catlyn Biersack kérdése
Ahogy nálunk is és gondolom nálatok es másoknál is vannak akik utálják a BVB-t És nyomtatást nem tűrő dolgokat mondanak róluk... Hogy reagálnál akkor amikor ugyan ilyen "kedvesen" beszélnének róluk és a srácok beállítanának hogy "Bocsi, mit mondtál? "
1.Nálunk senki nem meri piszkálni a BVB-t /persze néhányan mégis/ aki piszkálja az meg inkább az Armyt. Mivel a suliban hárman vagyunk :D A Niki és a Kitti pedig méghozzá uncsitesóm is :D
2.Na ott helyben halnék meg...
9.Balog Cinti kérdése
Ha kiderülne Andyről hogy meleg akkor is szeretnéd?
1.reakció: Cinti te nem vagy normális...
2.Andy mindenhogy tökéletes *-*
10.Cinti Balog kérdése
Ha nyernél /ingyen/ koncertjegyet egy Justin Bieber vagy One Direction koncertre és kapnál érte 1000000 forintot melyikre mennél el és miért?
1.Nem fogok nyerni...
2.A cilág összes pénzéért sem mennék el...

3.Egyiket sem szeretem sőt... kifejezetten utálom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése