"Mi lenne veled ha azt a fajta pusztító szerelmet éreznéd mint Alexx? Sokáig ő sem tudta milyen érzés valakit úgy szeretni mint még senki mást az előtt... Régen minden más volt, másabb mint most. A sok véren, szenvedésen, gyilkoláson túl mindig van ami elűz és fogva tart... Tehetsz bármit a sorsod nem változik, halálra vagy ítélve... Mindenhonnan van kiszállás de az életből nincs... Lennél Alexx helyében?"

2015. április 5., vasárnap

21.rész You and I

*Ashley pov. *
Magam sem tudom kinek próbálok hazudni... mióta elment Alexx elveszítettem a bizonyítani akarásom. Nincs kinek megmutassam milyen bátor vagyok. Egyszerűen Alexxel a fél önmagamat is elveszítettem.
-Ash! Minden rendben?- kérdezte Dorothy.
-Mi?... Ja... Aha. Minden rendben.- mondtam és lehajtottam a fejem- Miért? Mi bajom lenne?- erőltettem az arcomra egy „mosolyt”, ami inkább vicsorgásra emlékeztetett.
-Aha persze... én pedig UFO vagyok... Na! Ki vele! Mi baj?- akaratlanul is elmosolyodtam.
-Az hogy szerelmes vagyok...- sóhajtottam. Dorothy iránt még mindig érzek valamit ami több mint barátság- Alexxbe és beléd. Mind a ketten sokat jelentetek nekem.
-Értem.- vörösödött el teljesen- Te is sokat jelentesz nekem de nem úgy...
-Nem próbálhatnánk meg?- fordultam felé tanácstalanul- Hátha működne!
-Hát nem tudom...- mondta és megcsókoltam.
-Bocsi...- fordultam el- Nem akartam...
-Semmi- semmi baj.- döbbent le- Talán megpróbálhatjuk.
-Komolyan gondolod?- döntöttem a hátára.
-Hát... igen... asszem...- mosolygott. Azonnal átöleltem és megcsókoltam.
-Haver! Mit csináltok?!- jött be Jinxx.
-Te meg mi a francot keresel itt?- fakadtam ki- Menj már innen!
-Haver! Ti vagytok az ÉN szobámban!- akkor néztem körül és tényleg Jinxx szobájában vagyunk. Dorothy csak nevetett én pedig áldottam az eget hogy nem Andy nyitott be- Na jó... maradjatok. Gondolom Ashley már nem „tud” sehova se menni.- kuncogott Jinxx.
-Hehehe... rohadt vicces itt valaki!- álltam fel az ágyról-Gyere Dorothy.
Se szó se beszéd velem jött. Miután átértünk leültünk az ágyamra beszélgetni és órákkal később elnyúltunk az ágyon és Dorothy a mellkasomon elaludt. Nem is tudom hogy lett a barátnőm de nem az a lényeg. Ő most már az enyém.
*Alexx pov. *
-Alexx!-lökdösődött valaki- Leszállnál rólam?
-Mi a franc van?!- töröltem meg a szemem.
-Szállj le rólam!- lökködött Ricky.
-Jól van! Nyugi! Megyek már!- indultam meg lefelé.
-Vigyáz...- kezdte Ricky mivel elfelejtettem hogy emeletes ágyon aludtam- Nehogy... leess.
Ki sem mondta én már a földön feküdtem. A huppanással sikeresen felkeltettem a többieket. Nem zavartatva magam feküdtem a földön. Fájt minden porcikám és nem akartam felállni. Hirtelen valaki megpróbált felsegíteni.
-Neee máár!- nyavalyogtam.
-Most komolyan leestél?- hallottam Devin hangját.
-Nem baszd meg... csak lejöttem ide mert kényelmesebb.- mondtam sértődötten.
-Jól van na!- mondta majd belém karolt- Na gyere!- húzott fel a földről.
-Jól van megyek már Devin!- akadtam ki- Engedj el!
Mióta eljöttem New Yorkból azóta nem engedem hogy Rickyn kívül más fiú érjen hozzám. Úgy érzem hogy azzal megbántanám Andyt...
*Andy pov. *
Reggel amikor felébredtem, nem nyitottam ki a szemem hanem csak tapogattam a másik oldalt. Hátha valami csoda folytán Alexx itt lenne mellettem. Éreztem hogy ott van valaki.
-Alexx!- öleltem át azt a valakit aki mellettem van.
-Én is szeretlek de engedj el!- tolt el Jinxx.
-Jinxx?! Te mi a frászt keresel itt?- borultam ki és magamra húztam a takarót.
-Sammivel összevesztünk és átjöttem hozzád. Jakenél ott van Ella, Ashnél Dorothy, Cchez nem megyek mert nem tudnék elaludni, így maradtál te.
-Mit keres Dorothy Ashnél?- nem érdekelt most más mint hogy ők ketten mit csinálnak.
-Ha jól vettem ki Ash szavából akkor járnak.- mondta rezzenéstelen arccal.
*Alexx pov. *
Nagy nehezen összekészülődtem és kimentem a többiekhez a „konyhába”. Felvettem egy fekete hátul halálfej mintára kivágott pólót és egy bőrdzsekit hozzá egy fekete farmert és egy fekete matt magassarkút.
-Azta!- mondta Ricky és leültem- Nemrég leesett az ágyról most pedig már reggelire vár?
-Köszi Ricky! Én is szeretlek!- nyomtam egy puszit az arcára. Sandra után Ricky a legjobb barátnőm, még ha nem is lány. Furcsálltam hogy Chris és Mat nincsenek még itt. Devin meg csak ül mint az iszap...
-Hogyhogy ma reggel olyan harapós kedvedben voltál?- szólalt meg végre Mr. Iszap.
-Nem szeretem ha Andyn és Rickyn kívül fiú ér hozzám... nem tudom miért de nem szeretem.- mondtam és az asztalt pásztáztam.
-Semmi baj. De azért ez beteges...- mondta nevetve Devin.
-Tudom de ez van. Valahogy az nálam egyenlő azzal hogy megcsalom Andyt. Tényleg! Ricky add ide a telefonod!- mondtam. Sikeresen elfelejtettem felhívni Jakeet.
-Oké! Nem ellenkezem.- ezen akaratlanul is röhögni kezdtünk.
-Nem azt kérte hogy feküdj le vele hanem azt hogy add oda neki a telód!- mondta két röhögés közt Devin.
-Tudom de akkor is!- kacsintott rám Ricky- A telóm bent van az ágyon.
-Rendben köszi!- mondtam és eltűntem. Sikeresen megtaláltam Ricky telefonját és tárcsáztam Jake telefonszámát.
-A hívott szám pillanatnyilag nem kapcsolható...- szólalt meg az ismerős hang. Ezért kinyomtam és tárcsáztam CC számát.
-A hívott szám pillanatnyilag nem kapcsolható...- hallottam megint a női hangot. Ashley és Jinxx számán ugyan ez van. A lányok mobilján szintén. Azt akarják hogy Andyt hívjam fel...
*CC pov. *
Andy már napok óta emészti magát Alexx eltűnése miatt. Mivel tudjuk hogy Alexx megpróbál felhívni minket ezért mindenki kikapcsolta a mobilját, kivétel Andyt... ezzel azt akarjuk elérni hogy Alexx őt hívja fel és beszéljen vele.
-Megint itt vannak!- futott le Jinxx az emeletről- Egyre többször razziáznak! El kellene innen mennünk.
-Alexx nélkül nem megyek sehova!- mondta rekedt hangon Andy.
-Majd ha börtönben ülsz, majd akkor is ezt mondod?- mondta Jinxx- Nekem azért a szabadság fontosabb...
-Jinxx! Senkit sem érdekel mi fontosabb neked! Felőlem mehettek de én maradok!- vágott vissza Andy.
-Na idefigyeljetek! A zsernyákoknak nemcsak bilincsük van meg ilyenek de hallanak is! Tehát baromi jó lenne ha visszavennétek!- oltottam le őket.
-Igaz! De CC értsétek meg hogy Alexx nélkül sehova. Egyszer már elkövettem azt a hibát hogy engedtem hogy elmenjen. Másodszorra nem fogom...
*Andy pov. *
Jinxxel éppen veszekedtünk amikor egy ismeretlen szám hívott.
-Háló?- szóltam bele. Nem nagyon hallottam más mint szuszogást.
-Szia!- szólt bele valaki.
-Ki az?- kérdeztem.
-Kösz! Elmegyek egy picit és ár meg sem ismersz?!- vont kérdőre- Alexx vagyok...
-Istenem kislány! Nagyon hiányzol gyere haza! El kellene innen költöznünk! Sok a zsaru de nélküled nem megyek el!
-Andy! Ha sok a rendőr akkor menjetek! Megtalállak hidd el! Most a saját biztonságod legyen a legfontosabb!- mondta és hallottam hogy sírni fog- Andy! Ha valami bajod lenne azt én nem élném túl! Kérlek! Akkor költözzetek minél messzebb New Yorktól!
-Nélküled nem!- mondtam- Értsd meg! Ha elmegyünk soha többé nem találkozhatunk!
-Miért? Andy! Megmondod hol vagytok és oda megyek!
-Igaz... beszélek a fiúkkal...
*Ashely pov. *
Néhány óra múlva kiabálásra ébredtem. Már megint itt vannak a zsaruk...
-Dorothy ébredj!- keltegettm.
-Mi van Ash?- nyöszörgött a fejét felemelve a mellkasomról. Milyen rég vágyok arra hogy egyszer Dorothy így ébredjen...
-Le kell mennem. Hátha van valami gubanc...- mondtam és felálltam az ágyról- Lehet hogy rendet kell tenni köztük...
-Rendben. Én még alszom egyet!
-Oké nemsokára jövök vissza.- mondtam és adtam egy puszit a fejére. Utána elindultam lefelé a lépcsőn.
-Min veszekedtek már megint?!- kérdeztem a lépcsőn állva.
-Egyre több errefelé a zsaru és Andy nem akar költözni.- mondta Jinxx fenyegetően nézve Andyre.
-Megmondtam hogy ti mehetettek de én Alexx nélkül sehova!- akadt ki Andy.
-Oké emberek!- kezdtem bele békéltető mondandómba- Figyeljetek! Alexx később is utánuk tud jönni, a zsaru viszont nagyon sok ezért tényleg jó lenne menni... Andy! Te pedig nem fogsz itt maradni egyedül!
-Beszéltem Alexxel és azt mondta menjek és majd utánunk jön de attól félek hogy nem fog megtalálni minket...
*Alexx pov. *
Andy azt mondta egyre több a zsernyák a házuknál... utoljára akkor volt nagyon közel hozzám ennyi rendőr amikor Lucas kiderítette hol bujkálok...
-Ricky! Beszélhetnék veled négyszemközt?- kérdezte és félrehúztam a többiektől.
-Aha. Miért? Mi baj?- kérdezte aggódva.
-Lucas...- sóhajtottam.
-Megint kiderítette hol voltál?- kérdezte aggódva.
-Igen... megint tele van a környék a korrupt zsaruival.
-Ez így nem stimmel. Ha tudja hogy ott laktál akkor bizonyára azt is tudja hogy...- szünetet tartott-... elszöktél onnan. Alexx! Ő nem rád vadászik!

Ledöbbentem... percekig nem tudtam megmozdulni csak álltam ott. De ha nem rám akkor... csak... Andyre vadászhat! Ha rá vadászik akkor... Andy veszélyben van!

2 megjegyzés:

  1. Annamari!!:33
    Rohadt jó a blogod mert elolvasom az egészet!!😁 :33
    Ash-en sírtam: Menj már innen !! 😅

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök hogy tetszik :D ennél jobbat nem kaphat egy blogger sem :3

      Törlés