"Mi lenne veled ha azt a fajta pusztító szerelmet éreznéd mint Alexx? Sokáig ő sem tudta milyen érzés valakit úgy szeretni mint még senki mást az előtt... Régen minden más volt, másabb mint most. A sok véren, szenvedésen, gyilkoláson túl mindig van ami elűz és fogva tart... Tehetsz bármit a sorsod nem változik, halálra vagy ítélve... Mindenhonnan van kiszállás de az életből nincs... Lennél Alexx helyében?"

2015. április 13., hétfő

22. rész Say goodbye to evrything

*Alexx pov. *
Gondolkodás nélkül pakolni kezdtem és folytak a könnyeim. Hogy lehettem akkora barom hogy hónapokat maradok ott náluk?
-Ricky! Vissza kell jutnom New Yorkba!- mondtam- Andy veszélyben van Lucas rá vadászik….
-Veled megyek!- állt fel Devin- Nem mehetsz egyedül... Nehogy valami baromságot csinálj!
-Köszönöm Devin de ezt a csatát nekem kell lejátszanom.
-Alexx viszont nélkülem nem mész sehova! Ismerem Lucast ezért én tudok segíteni!- bólintottam és szóltunk Chrisnek hogy álljon meg a legközelebbi városban.
*Andy pov. *
-Kimentem cigizni!- kiabáltam nekik utána elindultam ki az udvarra.
-Hé öcsi!- kiabált oda két srác- Még mindig itt lakik az a csaj akit múltkor meglőttek?
-Alexxre gondolsz?- indultam meg feléjük- Nem lakik már itt miért?
-Rendben. Köszi...- mondta a srác és elindult az ellenkező irányba. Miután elemeztem magamban hogy mit akarhatott Alexxtől? Lassan gondolkodóba estem és azt latolgattam magamban hátha megcsalt Alexx...
-Nem! Az nem lehet! Ne is gondolj ilyenre Biersack!- mondtam inkább magamnak és megráztam a fejem hogy száműzzem a gondoltat menetemet. Amilyen gyorsan csak lehetett visszamentem a főhadiszállásunkba. Nem tudom miért de itt a rengeteg áldozat, temérdek vér közepette is biztonságban érzem magam.
-Halihó!- jött be valaki az ajtón. Amire én azonnal pisztolyt rántottam- Andy! Tedd le a fegyvert! Jul vagyok.- szólt Juliett még mindig az ajtó takarásából.
-Szia Jul! Régen láttalak!- tettem le a pisztolyt.
-Hát igen... én is ritkán látlak téged.- lépett oda hozzám és megölelt.
*Ashley pov. *
Este nem sokat tudtunk aludni Dorothyval... állandó szirénázás, meg hát tettünk is az elalvás ellen...
-Szeretlek!- csókoltam meg. Dorothy valami eszméletlenül jól csókol! /Grrrrr..../
-Én is!- mondta majd adott egy puszit az orromra.
-Megpróbáljunk aludni?- kérdeztem nevetve- Én már eléggé fáradt vagyok....
-Hehehe.... valaki itt nagyon vicces!- fordult el tőlem sértődöttséget színlelve.
-Jaj Dorothy! Ugyan már!- öleltem át hátulról- Csak viccből mondtam tudod!
-Tudom. - mondta halkan- Tudtok valamit Alexxről?- kérdezte Dorothy.
-Hát elértük hogy beszéljen Andyvel tehát őt kellene kérdezned. Ricky szerint jól van de valahogy nem bízom abban a srácban...
-Ashley? Nálatok ez családi vonás?- vont kérdőre és felém fordult.
-Mi kicsim?- adtam egy puszit a homlokára.
-Az hogy senkiben sem bízol.... először bennem sem bíztál. Ahhoz képest.... hát.... elég jól elvagyunk.
-Igen.... Anya volt ilyen bizalmatlan.- sóhajtottam- Na de most aludjunk mert elég késő van.
*Dorothy pov. *
Sohasem hittem volna hogy egyszer az mellett az ember mellett alszom el aki többször is majdnem kinyírt.... Nagyon jól telt ez az este főleg úgy hogy Ashley itt van most már nekem. Néhány perc múlva egetrengető horkolásban tört ki Ash.
-Ash! Alszol?- tettem fel halkan a világ leghülyébb kérdését.
-Nem.- harapott bele hátulról a nyakamba- Mint látod, érzed, hallod nem alszok....- mondta és adott egy puszit a nyakamra oda ahol nemrég megharapta.
-Jó oké.... ráztam le magamról- Nem tudok aludni....
-Én viszont tudnék.... nem is tudom ki miatt fáradtam el....- már megint ezzel jön.... egyszer még a sírba visz ezzel.
-Viszont nem is tudom kinek az ötlete volt.- vágtam vissza okosan.
-Jól van! Oké! Te nyertél. Amit Alexx mellett megtanultam az az hogy egy lánnyal sohasem szabad vitázni....
-Miért?- kérdeztem.
-Azért mert olyanok vagytok mint a rendőrök.... Bármit amit mondasz felhasználhatják ellened.
Ezen akaratlanul is de mind a ketten röhögőgörcsben törtünk ki....
*Alexx pov. *
Este van.... Száguldunk vissza Iowa felé. Úgy döntöttünk Rickyvel hogy bármi történjék is de megvédjük Andyt. Akár az életem árán is de nem esik bántódása....
-Alexx! Keresnek!- kiállott be Chris.
-Mi?.... Hogy?.... Mi van?....- képedtem el hirtelen.... valljuk be nem figyeltem.
-Telefonon keresnek. Azt mondta feltétlenül beszélnie kell veled.
-Oké. Add ide!- nyújtottam ki a kezem a készülék ért.
-Háló?- szóltam bele.
-Szervusz Alexx!- szólt bele egy érces, mély hang- Régen hallottam a hangod.... talán utoljára másfél éve?
-Lucas....- suttogtam magam elé- Mi-mit akarsz tőlem?
-Ugyan már Édesem! Tudod te azt!- valóban tudom.... azt hogy visszamenjek hozzá.
-Nem fogok visszamenni! Nem kényszeríthetsz!- fenyegetőztem. Amikor még csak gondoltam rájuk sokkal jobban hangzottak....- Nincs mivel!- bátorodtam meg. Erre csak egy gonosz, érces nevetés volt a válasz.
-És a kis Andykéddel mi van? Ne mond hogy elfelejtetted! Tudom hogy mindig mellette vagy! Bár most hogy nem sztár, nehezebb nyomon követni. Utolsó esély kislány! Vagy visszajössz vagy Andy meghal!- mondta és letette a telefont. Azonnal sírógörcsben törtem ki.
*Andy pov. *
*hetekkel később *
Mióta Juliet újra nálunk lakik egyre kevesebbet gondolok Alexxre. Lehet hogy hiba de most már nem érdekel vissza jön-e.
-Jó reggelt!- köszönt be Ash és Dorothy ugrálni kezdett az ágyamon. Nem gondoltam volna hogy két ennyire különböző ember ennyire összeillik.
-Neked is! Dorothy hagyd abba!- húztam el a lábam és mivel a takarón állt /és azt magammal húztam/ leesett.
-Áu! Ez fájt! Andy legközelebb ne csinálj ilyet!- mind a ketten nevettünk. Ashley is és én is. Kicsivel később Dorothy is csatlakozott hozzánk a röhögésben.
-Jó oké! Nem csinálok semmi ilyesmit legközelebb.- mondtam két röhögőgörcs közepette könnyeimet törölgetve.
-Andy! Sammi üzeni idézem: „Szólj Andynek hogy takarodjon le! Nagy fejmosást fog kapni az biztos!”- mondta Ash komolyan- Én a helyedben vigyáznék.... Sammi elég idegesnek tűnt.
-Rendben. De mi baja lehet?- kérdeztem- Juliet vele van?- bólintott- Akkor elmondta neki hogy már meguntam Alexxet....
Hát igen.... először elengedni hiba volt, most viszont áldás. Nem tudom miért de már nem jelent nekem olyan sokat mint régen. Ashleyt és Dorothyt gyorsan kizavartam a szobámból és felöltöztem. Kicsit félve, na jó rettegve elindultam le.... vártam hogy Sammi mikor kiállt rám hogy: „Andy te féreg....”. Ehelyett nagy meglepetésemre halkan kezdett bele mondandójába:
-Hogy unhattad meg?! Hiszen ő szeret téged! Biersack! Alexx azért ment el mert a te bőrödet nem akarja vásárra vinni. Inkább kockáztatja az életét semhogy neked bármi bajod essen! Szégyelld magad!- mondta.
-Sammi. Tudod már nem érzem azt a tüzet. Azt a bizonyos tüzet. Azt amit most is éreznem kellene.- hazudtam Samminek és magamnak is. A tűz még mindig bennem van. Az a tűz amit iránta érzek. Csak az idők során a tűz hanyatlani kezd, lassan-lassan pedig elalszik. Viszont ahol volt tűz ott van parázs- De még azért fontos nekem.
-Ha a helyedben lennék már nem bírnám.... Alexx érted szenved.- mondta és megcsörrent a telefonja.
-Haló?- szólt bele Sammi- Mi baj van? Vele minden rendben, ne félj! Most saját magadra vigyázz. Igen eltűntek innen. Aha. Bevált a terved! Nem, nem kockáztathatod az életed! Nem jöhetsz vissza! Igen úgy talán meg lehetne oldani hogy félrevezesd. De ezzel vigyázni kell.- kezdett kiabálni. Alexxel beszél. Megindultam felé hogy elvegyem tőle a telefont és beszéljek Alexxel....
*Alexx pov. *
Újra New Yorkban vagyunk. Már egy jó ideje itt vagyok a ház közelében és Rickyvel felváltva őrködünk. Van egy ötletem így tárcsázom Sammi számát.
-Haló?- szólt bele.
-Szia! Figyelj nem sok időm van.... Andyvel mi van?
-Vele minden rendben, ne félj!-nyugtatott Sammi- Most saját magadra vigyázz.
-Hogy vigyázok-e magamra az más kérdés. A zsaruk eltűntek?- tértem a tárgyra.
-Igen eltűntek innen.
-Akkor már nem járőröznek?- vontam le a következtetést magamnak.
-Aha.
-Végre sikerült Lucas figyelmét tőletek! De van egy új tervem....
-Bevált a terved!- mondta Sammi.
-Az új az az lenne hogy magamra vonom Lucas figyelmét és kinyírom....- nem engedte hogy befejezzem.
-Nem, nem kockáztathatod az életed!
-Akkor viszont vissza megyek! Nem bírom ki Andy nélkül!
-Nem jöhetsz vissza!
-Akkor viszont életbe lép a B tervem.... Szólok Tiának hogy alakítson megint engem és szakítson Andyvel.... Akkor megadom magam Lucasnak és elvállalom hogy visszamegyek. Így feltűnés nélkül megölhetem.
-Igen úgy talán meg lehetne oldani hogy félrevezesd. De ezzel vigyázni kell.- mondta.
-Miért?....- mondtam és letette.
-Ricky! Nem hallottál Tiáról?- kérdeztem.
-Milyen Tiáról?- kérdezte. Régi módszer a bérgyilkosok körében.... ha tudsz valakiről akkor kérdésre kérdéssel válaszolsz.
-Tia Gold-ról.... Megint be kellene ugrania.- mondtam és leültem mellé. Néztem a házat. A házat ahol Andy biztonságban van. A juharfa alól, ahol ültünk, pont ráláttam az ablakára és az erkélyre. Pont akkor lépett ki cigizni.
-Ricky! Tűnés!- húztam be a fa mögé- Nem láthat meg minket!

-Szerintem azzal elkéstünk!- nézett ki a fa mögül- Eltűnt! Bizonyára meglátott minket....
Sziasztok! Nagyon szépen kérlek titeket hogy írjatok komikat hogy min kellene javítani mert szeretném ha mindenkinek egyaránt megfelelne. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése