"Mi lenne veled ha azt a fajta pusztító szerelmet éreznéd mint Alexx? Sokáig ő sem tudta milyen érzés valakit úgy szeretni mint még senki mást az előtt... Régen minden más volt, másabb mint most. A sok véren, szenvedésen, gyilkoláson túl mindig van ami elűz és fogva tart... Tehetsz bármit a sorsod nem változik, halálra vagy ítélve... Mindenhonnan van kiszállás de az életből nincs... Lennél Alexx helyében?"

2015. április 1., szerda

19. rész Love is Love 2

*Andy pov. *
-Azért amiért neked nem! Most pedig takarodj fel!- kiabált velem Alexx. Utálom amikor parancsolgatni akar. Meg amikor rejtvényesen beszél... tudja hogy nem értem mire céloz...
-Nem megyek sehova!- makacsoltam meg magam. Alexxtől nem tartok, de Sammitől igen. És lőn hirtelen megjelent Sammie.
-Andy! Tűnés fel!- és mutatott az említett irányba azaz a lépcső felé.
-Mi a francnak akar engem mindenki felküldeni?! Először Alexx most meg te!-kezdtem megint kiakadni. Kettő az egy ellen... fer küzdelem.
-Ash! Akkor te takarodj fel!- kiabált Sammi újra. Ashley is tart tőle ezért nem ellenkezett hanem szó nélkül elindult az emeletre.
-Hát akkor lányok... én nem megyek sehova.- helyeztem kényelembe magam a kanapéban.
-Te dolgod!- jött a kurta és flegma válasz Alexxtől. Nem tudom hogyan és miért de beleszerettem újra és újra Alexxbe amikor ilyen... egyszerűen szükségem van rá- Nekem viszont mennem kell! Ricky nemsokára itt lesz... vagyis a haverja Mat.- monda Alexx ügyet sem vetve arra hogy hallom. Nem tehettem mást mint szótlanul elképedtem hogy ki az a Ricky és ki az a Mat.
-Hiányozni fogsz!- ölelte át Sammi- Ugye majd meglátogatsz?!- törölt ki a szeméből néhány könnycseppet.
-Ti is nekem- engedték el egymást- Ez most kérdés volt?! Amint tudok jövök! Eskü!
-Hova mész?- álltam fel a helyemről.
-Nem mondhatom meg, nem akarom hogy utánam gyere! Hát Andy! Hiányozni fogsz!- ölelt meg- Hidd el nem azért megyek el mert nem szeretlek! Csak nem akarlak bajba keverni!- mikor elengedett gondolkodás nélkül megcsókoltam de ő ellökött- Kérlek Andy! Ne nehezítsd meg a dolgom.- adott egy puszit az arcomra és elindult az ajtó felé.
-Várj! Ha te mész akkor én is!- indultam meg az ajtó felé.
-Nem jöhetsz! Ne keress és ne hívj!- lépett ki az ajtón és bevágta maga után.
-Nem mehet el!- suttogtam- Nem fogom kibírni nélküle!- miután kimondtam Sammi átölelt.
-Semmi baj Andy! Nyugodj meg!
-De Sammi! Nagy baj van! Az életemet adnám Alexxért és most itt hagyott!- suttogtam és zokogni kezdtem.
*Alexx pov. *
Amint kiléptem az ajtón rájöttem hogy Andy mennyire fontos nekem. Egészen addig nem értékeltem ezt ameddig nem szembesültem azzal hogy elveszítettem őt... Nem fogom bírni hosszú ideig nélküle hiszen ő számomra a legfontosabb. Gondolkodásomból egy autó dudálása zökkentett ki.
-Helló! Te vagy Alexx Crow?- szólt ki az autóból egy fekete hajú srác. Bizonyára ő Mat.
-Szia! Igen én vagyok te pedig Mat God igaz?- kérdeztem és elindultam az autó felé. Andy hirtelen kifutott és ő is a kocsi felé indult. Kinyitottam a kocsiajtót és mielőtt beültem hátrafordultam és mondtam:
-Andy! Kérlek menny vissza! Nem tudsz megakadályozni, ezt el kell fogadnod.- hirtelen elkapta a kezem és elhúzott a kocsitól. Minél hamarabb túl akartam lenni a búcsúzáson ezért pofon vágtam és beültem. Gyorsan lezártam az ajtóm hogy ne tudja kinyitni.
-Mat. Kérlek induljunk!- könyörögtem. Andy pedig mikor elindultunk összecsuklott. Miután kifordultunk az utcából sírni kezdtem. Nem tudom miért de már most hiányzik Andy!
-Ő hogyhogy nem jött velünk?- kérdezte Mat óvatosan.
-Nem akarom hogy bajba kerüljön miattam. Elég neki a maga gondja.- sóhajtottam.
-Kár... pedig rendes gyereknek tűnt!- ezen akaratlanul is mosolyogni kezdtem.
-Az is. És rohadtul szeretem de nem akarom hogy esetleg vele zsaroljanak.- hajtottam le a fejem- Lucas állandóan mindenhova üldöz és ha megtudja hogy szeretem Andyt akkor képes és megöli.
-Miért? Mit csináltál? Mielőtt bármit is mondanál Ricky mesélt rólad néhány dolgot. Tudom hogy bérgyilkos vagy meg ilyenek.
-Kinyírom Rickyt!- mondtam vicceskedve- Akkor azt is elmondta bizonyára hogy mi köt Lucashoz...
-Nem azt nem mondta el.- mondta és rákanyarodott az autópályára. Szerencsére közel lakunk a város széléhez...- Rickyék Iowánál vesznek fel. Legalábbis ott beszéltük meg. Aztán tudod milyen Chris... hiába néz ki úgy hogyha sötét szobában megjelenne megijednék, ő egy nagyon nagy gyerek. „Jaaj nézétek! Fagyiii! Áljunk meg fagyiznii!”- utánozta Christ elég élethűen. Akkor ezért mondta Ricky hogy mellette nem fogok szomorkodni.
-Akkor elmondom ha nem baj. Öt évvel ezelőtt amikor még csak kezdő voltam a „szakmában” Lucas Monro felkarolt és tanítani kezdett. Két évre rá amikor már profi voltam kiszálltam és külön utat folytattam. Nem tudtam hogy emiatt üldözni fog. Egyik reggel a felesége a házamban volt és lelőttem önvédelemből. Azóta nem állhatok meg huzamosabb időre mert különben gyanút fog és elkap... rosszabb esetben Andyt kapja el. Ő nem az az ember aki lacafacázik... nem tököl hanem megöli az embert. Emiatt kell eljönnöm New Yorkból.
-Értem... és mi volt a neved?- kérdezte.
-Volt hogy Ginger, de inkább a Faith.- mondtam. Ilyenkor mindig eszembe jut Jacknife az első barátom...
-Attól nem félsz hogy esetleg Chriséket fogja elkapni ez a srác?
-Nem. Mindenkinek tanítottam egy gyors menekülést lefegyverzést meg ilyeneket. Ricky meg ugyanúgy bérgyilkos volt tehát vele nem volt különösebb dolgom.
-Értem. Még egy nap és Iowában leszünk. Nem vagy fáradt?- ez a srác gondolatolvasó...
-De...- ásítottam egy nagyot- Viszont meg kellene állni hogy te is tudj aludni...- mondtam és szépen lassan lecsuktam a szemem.
*másnap reggel *
-Jó reggelt Csipkerózsika!- ébresztett fel Mat- Hogy aludtál?
-Jól...- ásítottam- Merre vagyunk?
-Mivel este vezettem már csak órák kérdése és Iowában vagyunk.
-Hogyhogy te nem aludtál?- néztem rá elképedten majd lehajtottam a tükröt. Eléggé meglepődtem a látvány miatt... nem kenődött el a sminkem.
-Hát elég sokat aludtam indulás előtt... meg ittam kávét is.- mondta és lekanyarodott- Nézd kik vannak itt!- mutatott oldalra. Egy óriási busz ment mellettünk és Chris kidugta a fejét az ablakon... a kezében pedig egy üveg sört lóbált.
-Ezek nem normálisak!- röhögtem miközben intettem nekik...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése