"Mi lenne veled ha azt a fajta pusztító szerelmet éreznéd mint Alexx? Sokáig ő sem tudta milyen érzés valakit úgy szeretni mint még senki mást az előtt... Régen minden más volt, másabb mint most. A sok véren, szenvedésen, gyilkoláson túl mindig van ami elűz és fogva tart... Tehetsz bármit a sorsod nem változik, halálra vagy ítélve... Mindenhonnan van kiszállás de az életből nincs... Lennél Alexx helyében?"

2015. március 30., hétfő

18.rész Love is Love

*Alexx pov. *
-... mert hát Ashley nem az a fajta ember aki megvárja a partnerét. Ha érted mire gondolok...- mondtam nyugodtan.
-Igen... értem.
-Tudod lehet hogy nem sokáig leszek itt... Megint meg fognak találni azt pedig nem akarom.- éppen hogy kimondtam valaki vagy valakik tüzet nyitottak ránk. Amilyen gyorsan csak lehetett belöktem Dorothyt egy betongerenda mögé én pedig lövöldözni kezdtem. Hát igen ez New York. Nem sokat érek két késsel és egy pisztollyal tehát elindultam a híd külső részén úgy hogy ne lássanak. A golyózápor abbamaradt ami azt jelenti hogy elfogyott a lőszerük. Amilyen gyorsan csak lehetett elővettem a két kést és feléjük indultam. Szerencsémre ketten vannak. Felkészületlenül érte őket a támadás ezért az egyiknek egy jól irányzott mozdulattal elvágtam a torkát, a másiknak pedig egy hosszú húzással a hasán ejtettem mély sebet. Nem kellett fél perc és mind a ketten belehaltak a sérülésbe. Mikor visszamentem Dorothyhoz észre sem vettem hogy tiszta vér vagyok ezért amilyen gyorsan csak lehetett hazamentünk. Mikor hazaértünk Andy teljesen kiakadva faggatott.
-Mi az hogy megtámadtak?! Kislány megmondtam hogy ne csinálj semmi hülyeséget és ne támadj meg senkit!- tolt le Andy.
-Nem én kezdtem! Mondtam hogy indultunk haza amikor tüzet nyitott két srác.- mentegetőztem.
-És ez azt jelenti hogy öld meg őket? Így is gyanúsnak tartja a rendőrség a sok hullát és egyre többet razziáznak! Már csak az hiányzik hogy lebukjunk miattad!- oktatott ki Andy ok nélkül. Nem értem hogy mit kell parádézni azon hogy kinyírtam két embert...
-Hagyjuk! Úgy sem érted...- legyintettem és otthagytam a nappaliba. Felmentem a szobánkba amilyen gyorsan lehetett és pakolni kezdtem. Összeszedtem minden cuccomat mert ha most megtámadtak máskor is meg fognak. Úgy döntöttem elutazom... mivel nem akartam sem Andyt sem a többieket veszélybe sodorni ezért nem avattam be senkit a tervembe. Szólok Rickynek hogy jöjjön értem... úgy tudom most New Yorkban vannak. Szerencsére a Motionless in White-os fiúkkal jóban vagyok... mire nem jók a régebbi barátságok? Ricky a Motionless in White basszerosa még gyermekkori ismerősöm. Bepakoltam egy táskába a cuccom és gondolkodás nélkül tárcsáztam Ricky Olson számát.
-Szia Ricky!-szóltam bele.
-Szia kislány! Ezer éve nem hallottam a hangodat!- szólt bele Ricky a telefonba.
-Be tudnátok értem ugrani New Yorkba? Csak mert itt hemzsegnek a zsaruk és nem akarom hogy Andyék miattam bukjanak le.- sóhajtottam. Ricky és Devin tudják hogy gyilkolok, megbízom bennük...- Nehéz lesz úgy megoldani hogy ebből se a fiúk, se Dorothy ne vegyenek észre semmit. Sammit és Ellát beavatom. Ők tudnak a későbbiekben segíteni.
-Ő... hát először beszélnem kell Chrisszel és majd utána meglátjuk. Egyébként mi Kaliforniában vagyunk de ne zavarjon...- kezdett el röhögni- nyugi megoldjuk.
-Rendben köszi. Majd csörgess meg hogy mi van. Szia.- tettem le.
*Dorothy pov. *
Miután hazajöttünk Andy szó szerint letámadta Alexxet azért mert kinyírt két embert... mintha ez már rohadt sokat jelentene.
-Nem én kezdtem! Mondtam hogy indultunk haza amikor tüzet nyitott két srác.- vágott vissza Alexx Andynek.
-És ez azt jelenti hogy öld meg őket? Így is gyanúsnak tartja a rendőrség a sok hullát és egyre többet razziáznak! Már csak az hiányzik hogy lebukjunk miattad!- mondta Andy ingerülten. Nem értem mit kell ezen balhézni.
-Hagyjuk! Úgy sem érted.- mondta Alexx és felrohant.
-A francba!- kiáltotta el magát Andy és bevetődött a kanapéba- Mi a csudának kell kiakadni minden szarságon?!- látszatra már nem bírja annyira Alexxet...
-Majd megbékél.- szólt közbe Ash- Ő mindig ilyen de mi ketten így is szeretjük!- vigyorodott el Ash. Ebből balhé lesz...
-Mi az hogy mi ketten?!- akadt ki még jobban Andy- Alexx az enyém!- kezdett kiabálni.
-Nem a tiéd ahogy nem is az enyém! Bár hogy az igazat megmondjam nekem nem is kellene Alexx.- mondta flegmán, mintha csak felakarná húzni Andyt még ennél is jobban.
-Az a te gondod hogy ki kellene meg ki sem. De mivel Alexx az ÉN barátnő ezért ő az enyém!- mondta hangsúlyozva Andy.
-Nem érdekel a szerelmi életed kösz! Elég nekem a sajátom is.- mondta majd leült.
-Ash én a helyedben...- nem engedték hogy végigmondjam.
-Te meg a szerelem ugye Purdy! Beszél az a szerelmi életéről aki még sosem volt szerelmes!- mondta Andy kicsit furcsa hangnemmel.
-Mert te azt nagyon tudod Biersack! Aki két lányba szerelmes ugye?- állt fel Ash.
-Kuss Purdy!- állt fel Andy is. Ebből tuti balhé lesz.
-Mert különben mi lesz Biersack?- indult el Andy felé Ash. Amint kimondta Andy nekiment és birkózni kezdtek.
-Hagyjátok abba!- szólt meg egy kellően fenyegető magabiztos női hang. Alexx hangja. A kezében pedig egy hatalmas sporttáskát cipelt.
-Miért is?- kérdezte Ash flegmán.
-Mert azt mondtam!- sziszegte Alexx-Andy! Hagyd Asht!- nem kellett kétszer mondania Andy azonnal békén hagyta- Most pedig menj fel!
-Miért?- nézett Alexxre Andy elképedten.
-Mert azt mondtam!- kiabált vele Alexx.

-Nem megyek! És különben is minek neked egy sporttáska?

2 megjegyzés:

  1. ÁÁÁ ma kezdtem el olvasni a blogod és nagyon megtetszett <3 Folytatást léci minél hamarabb :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök annak hogy tetszik :3 Megpróbálom mihamarabb megírni az újabb részeket. :D

      Törlés