"Mi lenne veled ha azt a fajta pusztító szerelmet éreznéd mint Alexx? Sokáig ő sem tudta milyen érzés valakit úgy szeretni mint még senki mást az előtt... Régen minden más volt, másabb mint most. A sok véren, szenvedésen, gyilkoláson túl mindig van ami elűz és fogva tart... Tehetsz bármit a sorsod nem változik, halálra vagy ítélve... Mindenhonnan van kiszállás de az életből nincs... Lennél Alexx helyében?"

2015. március 25., szerda

12.rész Wild Child

*Alexx pov. *
Reggel mikor felébredtem nem fájt a fejem. Lehet hogy hozzászokott a szervezetem az alkoholhoz de az is előfordulhat hogy nem ittam annyit mint szoktam. Na mindegy. Szépen lassan kinyitottam a szemem és Andyt láttam az ágy szélén ülni.
-Jó reggelt kisasszony!- köszönt vigyorogva és adott egy puszit az arcomra.
-Neked is.- mondtam álmosan.
-Na mennyire emlékszel a tegnapi napból? Még mindig akarsz egy denevért?- villantott egy 1000W-os mosolyt. Mindig is imádtam amikor ezt csinálta.
-Milyen denevért? Hülye vagy? Beleragad a hejemba meg ilyenek! Melyik pizsomádban álmodtad hogy szeretnék egy denevért?- vontam kérdőre.
-Gondoltam. Kiesett a tegnapi nap nem igaz?- vigyorgott még mindig. De most inkább gúnyos mosoly volt.
-Nem esett ki semmi de nem denevért hanem repülőkutyát szeretnék azok cukibbak és nincs olyan nagy ronda orruk meg ilyenek.- mondtam úgy mintha Andy még nem látott volna denevért meg repülőkutyát.
-Rendben! Öltözz! Keresünk cicákat meg ilyen repülőizét.- mondta kedvesen és közben olyan arcot vágott mint akit megdobnak egy hógolyóval.
-Köszi!- ugrottam a nyakába.
*Ashley pov. *
Skyes azt akarja hogy öljük meg Dorothyt. Én viszont nem teszem meg. Azt hittem ő Sam. De ő a testvére ami azt jelenti hogy Dorothynak ehhez semmi köze. Ezért Skyessal veszekedni kezdtünk. Dorothy pedig kiszabadította a kezét és a lábát. Okos lány az biztos! Talált egy pisztolyt és kommandós módszerrel nagy nehezen eljutott a nappaliig ahol ott ült Skyes és én. Dorothy hirtelen elkiáltotta magát.
-Fel a kezekkel!- megfordultam és ránk szegezte a fegyvert.
-Ugyan már Dorothy! Úgysem mered megtenni.- mondta Skyes nevetve. Viszont ha mégis akkor engem is lelő. Skyes felállt és Dorothy felé indult.
-Skyes! Hagyd őt!- kiabáltam rá.
-Na! A kis Ashley átállt annak a lánynak az oldalára akit meg akart ölni?- kezdte csöpögős hangon.
-Na és? Meggondoltam magam! Akkor mi van?- mondtam és én is elővettem a pisztolyom. Mind a ketten Skyesra fogtuk. Matthew még egy lépést tett Dorothy felé. Ekkor olyan dolog történt amire nem számítottam. Dorothy fejbe lőtte őt... Bátor lány azt meg kell hagyni. Ezután sírva a padlóra rogyott. Gyorsan felsegítettem majd hazavittem.
*Dorothy pov. *
Miután lelőttem Skyest Ashley hazavitt. Egész úton remegtem. Gyilkos vagyok... Le sülleyedtem az ő szintjükre. Végül is csak önvédelem volt. CC is ezt tanította.
-Dorothy.- kezdte Ash komoly hangon- Ha ez kiderül akkor nagy bajba fogsz kerülni.- nyugtatott meg. Ami hát valljuk be nem sikerült neki.
-Tudom.- suttogtam inkább magamnak mint Ashleynek.
-Este kénytelen leszel velem jönni ugye tudod? Valahogy segítek elfelejteni neked a komplett mai napot.- vigyorgott.
-Ugye nem akarsz leitatni?- kérdeztem vicces hangon.
-Nem foglak. Iszol te magadtól is.- vigyorgott.
*néhány óra múlva *
Ashley hazavitt és átöltöztem egy fekete toppba és egy farmerba. Utána elvitt valahova. Mikor bementünk megcsapott a tömör pia és füst szag. Ashleyvel leültünk a pult mellé majd rendeltünk. Mivel nem bírom az alkoholt ezért a kevés is megártott. A második sör után kezdtem szédülni. De nem érdekelt mivel nagyon jó kedvem lett. Ashleyvel elmentünk utána diszkóba és táncoltunk egyet. Nagyon berúgtam az biztos. Ashleyn viszont meg sem látszott hogy ivott. Teljesen józan volt. Gondolom neki azért több kell ahhoz hogy részeg legyen.
-Asszem haza kellene menni.- vette elő a telefonját ami hajnali egyet mutatott.
-Igaz.- mondtam és elindultunk kifelé. Nagy nehezen kivergődtünk a tömegből és hazafelé vettük az irányt.
-Ashley ez mire volt jó?- kérdeztem elég részeg hangon.
-Mivel te nem bírod az alkoholt ezért a mai nap teljes képszakadás lesz. Semmire nem fogsz emlékezni. Legalábbis remélem...- mondta.
-Állj meg!- mondtam neki majd felé fordultam- Egyszer élek.- mondtam és megcsókoltam. Nem tudom mi ütött belém, több mint valószínű ez az alkohol hatása. Ashley is meglepődött de hamar visszacsókolt. Nem tudom hogyan de hazaértem és Ashleyvel aludtam.
*Ashley pov. *
Miután Dorothy megcsókolt hazamentünk és velem aludt. Nem volt szívem lefeküdni vele mert részeg és nem akarom kihasználni őt. Nem tehetem ezt meg vele. Bárhogy is vágytam erre de nem tettem. Nem vitt rá a lélek. Reggel a padlón ébredtem ami nem volt túl kellemes. Mikor kelni akartam fel sikeresen lefejeltem az asztalomat. A koppanásra Dorothy is felébredt.
-Mi a franc van?- kelt fel.
-Nyugi nincs semmi.- tápászkodtam fel. Ahogy felálltam Dorothy nagyon meglepődött. Sikerült a tervem! Teljes képszakadás- Valami baj van?
-Mi együtt aludtunk?! Ugye mi nem...- nem hagytam hogy befejezze a mondatot.
-Nyugi nem történt semmi.- ültem fel az ágyra- Nem fáj a fejed?- kérdeztem vigyorogva.
-De.- felé nyújtottam egy fájdalomcsillapítót- Köszi.
-Mire emlékszel a tegnapi napból?- kérdeztem.
-Semmire. Arra hogy reggel felkeltem de semmi másra.
*Andy pov. *
Alexx és én elmentünk cicákat és olyan repülőizét venni.
-Nézd!- kiáltott fel és eltűnt egy boltban ami mellett mentünk- Andy! Gyere már!- szép lassan becsoszogtam én is- Nézd!- mutatott rá a két fekete-fehér cicusra. Tudtam hogy kell neki a két kiscica bevallom nekem is nagyon tetszettek. Nagyon aranyosak voltak.
-Elvisszük őket.- mondtam és az eladó már jött is. Kifizettem a két kis cukiságot és továbbmentünk.
-Ne tudja esetleg hol lehet repülőkutyát venni?- fordult vissza Alexx. Tudtam hogy nem fog róla lemondani.
-Nálunk pont van egy.- remek lesz egy ronda repülőizénk is- Egy fekete nőstény.- és elindult az említett állat felé. Alexx rám nézett és ezzel tudatta velem hogy akkor azt is elvisszük.
-Akkor őt is elvisszük.- mondta Alexx és rám nézett. Bólintottam válaszként. Miután elindultunk Alexx közölte velem hogy a cica amelyiknek nincs meg végig a fehér rész a fején ő Crow a másik pedig Femme. A repülőkutya, időkközben sikerült megjegyeznem, a Vipo nevet kapja.
*Ella pov. *
Alexx és Andy kora reggel elmentek valahova és csak olyan délután jöttek haza. Két cica és egy denevér társaságában.
-Sziasztok!- köszöntek.
-Hali! Mi jót vettetek?- kérdezte Sammie.
-Két cicus...- vette elő őket a kis ketrecből- ő Crow, ő pedig Femme.- viszont még volt egy sötét dobozka is. A lyukakból ítélve valami állat lehet benne- Ééééés egy repülőkutya- engedte ki az említett állatot. Rögtön kirepült és Alexx vállára telepedett- ő pedig Vipo.
-Andy mennem kell! Vár a munka.- felszaladt a pisztolyáért és néhány töltényért- Este jövök.- adott egy puszit Andynek és elindult. És azt a repülő mit tudom én micsodát is vitte. Néhány óra múlva pedig hazajött azzal az izével és egy lánnyal együtt.
-Térdelj le!- mondta utasító hangon- Most pedig játszunk egy kicsit.- húzta elő a pisztolyt a zsebéből- A játék neve orosz rulett. Bele teszek egy töltényt megpörgetem és tippelni kell mikor lőlek le.- mosolygott gonoszul. Ezt is azért láttam mert lent voltam a konyhában. Különben is én is csináltam már ilyet.

-Egy... Úgy látszik szerencséd van! Kettő... Újabb szerencsés fordulat! Három... Megint szerencséd volt. Négy...- ennél a számnál eldördült egy lövés- De csak eddig.- mondta és kicipelte a hullát. Szörnyű lány az biztos.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése