"Mi lenne veled ha azt a fajta pusztító szerelmet éreznéd mint Alexx? Sokáig ő sem tudta milyen érzés valakit úgy szeretni mint még senki mást az előtt... Régen minden más volt, másabb mint most. A sok véren, szenvedésen, gyilkoláson túl mindig van ami elűz és fogva tart... Tehetsz bármit a sorsod nem változik, halálra vagy ítélve... Mindenhonnan van kiszállás de az életből nincs... Lennél Alexx helyében?"

2015. március 27., péntek

17.rész Love is sacrifice

*Dorothy pov. *
-Andy én nem...- kezdtem el mentegetőzni.
-Andy tényleg nem ő volt! Csak ahogy elejtette a pisztolyt az elsült.
Meglepő hogy milyen hamar le tud nyugodni...
-Legközelebb jobban vigyázz...- suttogta Andy majd segített Alexxnek felállni- Beviszem Alexxet a kórházba majd jövünk.- mondta és letámogatta Alexxet a lépcsőn.
-Hát ez nem jött ki valami jól.- mondta Ronnie. Természetesen tudom ki ő. Ronnie Radke a Falling in Reverse-ből.
-Ha nem mondod nem jövök rá...- mondtam elég flegmán.
-Miből ez a nagy bátorság?
-Még egy szó és úgy tarkón váglak úgy hogy kiesik a kontak lencséd!- mondtam és felmentem a szobámba aludni.
*Ashley pov. *
A fiúk már jó néhány órája elmentek az Unbroken Devil's-ből. Én egész eddig itt voltam néhány csajjal.
-Most pedig ha nem gond hölgyeim én hazamegyek.- mondtam és elindultam- De ha odaadjátok a telefonszámotokat holnap is találkozhatunk.- vigyorogtam- De ha akartok el is jöhettek velem...
-Rendben. Én, Engi és Sam biztos hogy megyünk.- nyavalyogta az egyik.
-Esetleg a többi szép hölgy nem szeretne velünk jönni?- vigyorogtam kacéran.
-Ugyan már Tyna gyertek! Nem lesz soha többé dolgunk ilyen helyes pasival!- az biztos...
-Hát akkor induljunk. Sajnos gyalog vagyok.
-Nem baj.- nyávogta két lány egyszerre. Utálom amikor egy lány csak azért nyávog hogy aranyosnak tűnjön. Lassan hazaértünk. Amilyen gyorsan csak lehetett pisztolyt rántottam.
-Melyikőtök Sam?- előrelépett egy húsz év körüli fekete hajú lány- Van egy testvéred igaz?- bólintott- Dorothynak hívják?
-Miért olyan fontos ez?- kérdezte remegő hangon.
-Nem ismersz meg?- kérdeztem gonoszan- Ashley Purdy... nem rémlik?
-Ash...- suttogta- te hogy?
-Tudod mióta várok a bosszúra? Tudod mennyi időmbe telt feldolgozni azt hogy otthagytál?
-Nem... a végén már nem volt más ez az egész kapcsolat mint egy erős barátság.
-Nézőpont kérdése... Szerettelek! De most már... most már nem.- vigyorogtam és elindultam felé. Közben lelőttem azt az négy lányt. Utoljára hagytam Samet.
-Ash! Ha nagyon akarod megpróbálhatjuk újra!- mondta és legördült egy könnycsepp az arcán. Hirtelen dobogást hallottam.
-Andy! Na mit...- futott le Dorothy a lépcsőn, bizonyára hallotta a lövéseket- mondtak.
-Nem Andy vagyok...- mondtam furcsa hangsúllyal.
-Azt észrevettem...- hirtelen nagy döbbenetet olvastam le az arcáról- Sam?!
Futott oda hozzánk és átölelte.
-Istenem milyen rég láttalak...- suttogta alig hallhatóan Dorothy- Annyi minden történt...
-Tudom vagyis gondolom... Mit keresel itt egy gyilkos társaságában?
-Helyesbítek: Alexx egy meg mi vagyunk öten plusz még a két lány. Tehát nyolc gyilkos közt.- javítottam ki, erre a reakció még néhány könnycsepp volt.
-Hagyd békén Ash!- fordult felém Dorothy- Ha őt megölöd nem marad senkim... kérlek ha nem érte de értem! Kérlek!
-Dorothy értsd meg nem hagyhatom életben.- kezdem szégyellni magam...- Ez a kettőnk dolga!
-Ash! Miért lesz neked az jó ha megölsz?- kérdezte. Ez tényleg eléggé elgondolkodtató.
-Nem lesz jobb semmivel de megnyugtatja a lelkiismeretem!- mondtam és mivel Dorothy arrébb állt ezért Samre szegeztem a pisztolyom.
-Csak akkor ölheted meg ha velem is végzel!- tudja hogy én soha nem ölném meg őt.
-Ugyan már Dorothy!- szegeztem még mindig rájuk a fegyvert- Ne nehezítsd meg a dolgom!
Hirtelen Sam félre lökte Dorothyt. Mivel ő a földön volt nem védhette ezért elsütöttem a fegyvert...
-Ne! Sam! Kérlek! Ne hagyj itt!- roskadt Sam mellé Dorothy.
*Dorothy pov. *
-Miért ölted meg a testvérem?!- indultam el Ash felé lassan- Miért volt ez neked jó? Egyedül maradtam! Teljesen egyedül.- roskadtam össze. Miért van az hogy aki közel áll hozzám azt megölik? Mivel szolgáltam rá erre?
-Dorothy. Kérlek értsd meg hogy ezt megérdemelte.- mondta Ash és a vállamra tette a kezét.
-Nem értem meg! Majdnem mindenkit megöltök aki velem van kapcsolatban!- üvöltöztem vele dühömben. Hirtelen megjött Andy és Alexx. Csak annyit láttak hogy egy emberi testre borulva sírok Ashley pedig ott áll fegyverrel a kezében.
*Ashley pov. *
Nem akartam megölni de vér vért kívánt. Dorothyt sajnálom de nem tehetek semmit. Mikor belépett Andy és Alexx felmentem a szobámba.
-Ash! Legalább a hullákat vinnéd ki! Ne nekünk keljen.- mondta Alexx. Nem néztem vissza felmentem egyenesen a szobámba és bevettem egy altatót. Nem csoda hogy Andy nem talál... az utóbbi időben én veszem be a gyógyszereket. Hirtelen szirénázásra lettünk figyelmesek. Nem akartam lebukni. Amilyen gyorsan csak lehetett lefutottam az emeletről. A Jake, Jinxx és CC már lent voltak, Dorothy nem volt velük ez volt ami a legjobban megijesztett. Nem hinném hogy ő dobott volna fel minket. Gyorsan kinéztem az ablakon és láttam hogy a hullák nincsenek ott. Ez azt jelenti hogy Alexx és Andy elvitték őket.
-Fel a kezeket!- nyitotta ki gyorsan valaki az ajtót- Le a fegyverekkel! Gyerünk!- a fiúkkal összenéztünk és az ajtóra szegeztük a pisztolyainkat- Nyugi fiúk csak mi vagyunk!- röhögött Andy.
-Nagy vicces kedvedben vagy ugye Biersack? Még egy ilyen húzás és kinyírlak!- fenyegetőzött Jake.
-Baszd meg Biersack! Majdnem szívrohamot kaptam!- mondtam kiakadva. Jinxx és CC nem szóltak csak felmentek durcáskodva.
-Dorthy nincs itt?- kérdezte aggodalmasan Alexx.
-Nem nincs mint látod. Azt hittem veletek van.- mondtam- Ha nincs se itt se nem volt veletek akkor hol van?- kérdeztem.
-Ne!- nézett rá Alexx Andyre- Tudom már hol van!- és futásnak eredt.
*Alexx pov. *
Ha Dorothy nincs itt akkor a vasúton van- jutott eszembe ez az ötlet. Ezért amilyen gyorsan csak tudtam futásnak eredtem. Néhány perc múlva már a régi vasúton voltam, Dorothy nem volt ott viszont eszembe jutott mi van ha a vasúti hídnál van? Ezért hangosan szólongatni kezdtem:
-Dorothy! Dorothy gyere elő! Dorothy!- szólongattam. Semmi válasz. Egyre közelebb voltam a hídhoz amikor halk szipogásra figyeltem fel.
-Dorothy!- kiáltottam még egyszer.
-Ki vagy és mit akarsz?- hallom Dorothy bizonytalan hangját.
-Alexx vagyok. Tudod mennyire megijedtem amikor eltűntél?- fakadtam ki és mellé ültem. Ő a tartórúd másik oldalán ült.
-Miért aggódtál hisz riválisok vagyunk?!- mondta és hallottam ahogy lassan felállt.
-Nem vagyunk riválisok, inkább csak barátságos vetélytársak... igaz én sokszor megszegem a játékszabályokat.- hajtottam le a fejem.
-Hol találkoztatok először Andyvel?- ült le mellém Dorothy.
-Először a Legion of Black forgatásán, utána pedig egy koncerten ahol telefonszámot cseréltünk.- mosolyodtam el- Mivel VIP jegyem volt beszélhettem velük... életem legszebb egy órája volt. Akkor Andyvel megbeszéltünk egy találkát a közeli parkban és ott volt az első csók...- sóhajtottam és felálltam.- De az már régen volt. Na gyere! Menjünk haza.- nyújtottam Dorothynak a kezem és felhúztam a földről.
-Kérdezhetek még valamit?- kezdte bizonytalanul Dorothy. Bólintottam- Szerinted mennyi esélyem van Ashleynél?
-Hát nem tudom hogy őszinte legyek. Ashley sohasem járt lánnyal azért mert szerette. Amikor én jártam vele, akkor is csak kihasznált. Ő egy olyan ember akit nem érdekel a szerelem. Minél nagyobb a csaj melle és segge annál jobb.
-Tehát akkor esélyem sincs...- mondta majd sóhajtott.
-Miért csak nem szerelmes vagy Ashbe?- löktem játékosan oldalba.
-De... éppen úgy ahogy Andybe is.- ökölbe szorítottam a kezem de kontrolláltam magam- De mind a ketten majdnem hogy érinthetetlenek...
-Lenne esélyed Ashnél de vigyázz vele...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése