"Mi lenne veled ha azt a fajta pusztító szerelmet éreznéd mint Alexx? Sokáig ő sem tudta milyen érzés valakit úgy szeretni mint még senki mást az előtt... Régen minden más volt, másabb mint most. A sok véren, szenvedésen, gyilkoláson túl mindig van ami elűz és fogva tart... Tehetsz bármit a sorsod nem változik, halálra vagy ítélve... Mindenhonnan van kiszállás de az életből nincs... Lennél Alexx helyében?"

2015. március 25., szerda

13.rész Cornered

*Ashley pov. *
*Napokkal később *
Dorothyval nagyon jó barátok lettünk. Rengeteget beszélgettünk és sétáltunk. Lehet annyira mégsem volt nagy siker az a leitatás. Lehet hogy kezdenek visszatérni az emlékei. Na mindegy majd kérdezősködöm.
-Jó reggelt.- rohant be Dorothy a szobámba. Szerencsére már felkeltem mert ugrálni kezdett az ágyon.
-Neked is! De kérlek ne ugrálj rajtam.- nyöszörögtem.
-Jó rendben amúgy is elfáradtam.- ült le mosolyogva- Elfáradtaaam...- dőlt oda mellém- és még unatkozom is.- vágott egy morcos képet majd leesett az ágyról. Mind a ketten nevetésben törtünk ki.
-Menjünk le a többiekhez szerintem.- mondtam két röhögőgörcs közt.
-Na! A kis Csipkerózsikánk felébredt. Bár az ő esetében a Csipkejózsika jobb lenne.- kezdett nevetni mindenki CC beszólására.
-Hehehe.- mondtam furcsa vigyorral- Rohadtul vicces itt valaki.- duzzogtam.
*Alexx pov. *
Az estém nagyon jól zajlott. Egy hónappal előbbre tartok a munkával mint terveztem. Andyvel pedig nagyon jól megvagyunk. Pont mint régen. Ilyenkor eszembe jut az első csókunk. Amikor először találkoztunk.
-Andy!- kezdtem el keltegetni- Andy ébredj már fel! Hahó jó reggelt.- kezdte el nyitogatni a szemét.
-Máris reggel van?- kezdte álmosan- Hány óra?
-Kilenc.- mondtam és odafeküdtem mellé.
-Akkor jó.- mondta és felém fordult.
-Vagy felkelsz magadtól vagy én keltelek fel. Abban viszont nem lesz köszönet.- kezdtem fenyegető hangon.
-És ha nem akarok felkelni és téged sem hagylak?
-Vigyázz csak!- mondtam neki és adtam egy puszit az arcára- Akkor itt hagylak.- vigyorogtam és kimentem az ajtón. Néhány perc múlva Andy is követett felöltözve de elég kómás fejjel. Ivott egy kávét majd mellém ült. A fiúk nem tudják hogy Andy és én járunk...
-Bocsi hogy késtem.- ült le mellém és átkarolt.
-Ti most jártok?- kérdezte Ashley kiakadva.
-Igen. Na és?- mondta Andy nyugodtan- Úgy gondoltam nem a te dolgod.
-Nem az én dolgom? Haver! A csajommal kavarsz!- itt felpattantam és pofon vágtam Ashleyt.
-Még hogy a csajod! Nekem az amikor összevesztünk egyenlő volt a szakítással. Tehát ne hívj a csajodnak!- Andy is feltápászkodott és mögém állt- My life, My love, My sex, My drug, My lust, My god- kezdtem bele a Halestorm egyik számába, a kedvenc számomba.
-Nyugi kislány.- fogta hátra Andy a kezeimet hátha újabb pofont akarnék adni Ashleynek- Ne foglalkozz vele!- súgta a fülembe amit alig hallottam a pulzusom dübörgése miatt.
-Ne foglalkozzon velem? Nem is tudom ki mászott rá a barátnőmre!- kezdte Ashley. Itt elszakadt a cérna kitéptem a kezeimet Andy szorításából és Ashley felé indultam. Szerencsére mindig volt nálam kés. A falhoz szorítottam és a torkának nyomtam a pengét.
-Mondtam hogy ne hívj a barátnődnek.- suttogtam neki. A fiúk viszont röhögőgörcsöt kaptak mert jóval kisebb vagyok Ashleynél. Hát igen... kicsi a bors de erős.
-Úgy sem mered megtenni.- kezdte Ashley.
-Egyszer mondtad hogy úgysem merem.- enyhe mosolyra húztam a számat- A kis szerelmed bánta. Hogy is hívták?
Ashley hirtelen megnyugodott. Majd egy hirtelen mozdulattal a földre vitt és ráült a csípőmre. A kést elvette és most az én torkomnak nyomta.
-Sohasem mondtad hogy te ölted meg. Mindig azt hittem hogy Jinxx volt. Most viszont te is azt fogod érezni amit akkor én.- mondta majd pisztolyt vett elő. Amit Andy mellkasára szegezett. Felállt a csípőmről és Andy felé indult.
-Haver nyugi!- szólt közbe Jake- Purdy dobd el azt a pisztolyt de rohadtul gyorsan!- Három többet ér egy ellen.
-Nem érdekel Jake! Megölte azt a lányt akit a legjobban szerettem. Most én jövök.
-Honnan tudod hogy Andy a számomra a legfontosabb?- eszembe jutott egy csel- Lehet hogy vele járok de nem biztos hogy ő a legfontosabb nekem!- kiabáltam neki. A fiúk meglepődtek Andy pedig hirtelen lerogyott a kanapéra.
*Andy pov. *
Hogy érti azt hogy nem én vagyok neki a legfontosabb? Hittem neki! Szerettem és még most is szeretem.
-Alexx...- mondtam elhaló hangon- azt mondtad én vagyok a legfontosabb számodra.
Ashley nem figyelt Alexxra így hirtelen elővette CC egyik pisztolyát és hirtelen leadott egy lövést Ashley lábára.
-Ez mire volt jó?- förmedtek rá a fiúk.
-Az mennyivel jobb ha Andyt öli meg az az eszement barom? Bevetted a legnyilvánvalóbb cselt. És még te tartod magad okosnak.- rúgott bele Alexx Ashley lábába. Nem érdekel mi lesz ezután. Alexx nem szeret csak kihasznált. Inkább felmentem a szobámba és bezártam az ajtót. Nem túl férfias dolog de zokogni kezdtem. Ekkor dörömbölést hallottam.
-Andy nyisd ki! Alexx vagyok!- hallottam a hangját de nem válaszoltam. Hirtelen egy sercenést hallottam és Alexxet ahogy felszisszen. Néhány perc múlva egy papírdarab csúszott be az ajtó alatt. A papírra piros tintával írt Alexx. Lehet hogy... lehet hogy ez vér? Hallottam ahogy a lépések távolodnak. A pappíron ennyi állt:
Amit Ashleynek mondtam az hazugság volt hogy megmentselek. Nem élném túl ha bármi bajod esne. Ég veled!”
Kinyitottam az ajtót. Az ajtó előtt egy szál rózsa és még egy üzenet.
Erre még szükséged lesz... Kövesd a rózsa útját.”
Utálom amikor Alexx rejtvényekben beszél... Viszont volt ott egy borotvapenge és egy töltőtoll is. Tényleg a saját vérével írta. Leszaladtam a nappaliba.
-Fiúk! Alexx hol van?- kérdeztem.
-Elment.- mondta CC- Neked köszönhetően, azt hitte van annyi eszed hogy érted hogy miért mondta hogy nem te vagy neki a legfontosabb...
-Most már értem. De késő. Sosem fogom megtalálni.
*Alexx pov. *
Miután Andy felszaladt és magára zárta az ajtót felmentem.
-Andy nyisd ki! Alexx vagyok!- kértem. Semmit sem reagált. Tudtam hogy nem fogja kinyitni. Szerencsére hoztam fel egy borotvapengét és pappírt... Megvágtam a csuklóm felszisszentem a fájdalom miatt. Hirtelen nem érdekelt. Írni kezdtem. Talán eszébe jut a park. Ott találkoztunk először. Kiléptem a házból és futásnak eredtem. Nem érdekel ha elütnek vagy bármi. Folytak a könnyeim mint még soha. Nem értem amikor először hagyott ott az nem viselt meg de most... Egyenesen összetörtem. Úgy mint még soha. Mikor odaértem a parkba leültem egy rózsabokor mellé. Néhány perc múlva három részeg paraszt jött oda hozzám.
-Mi a baja a kis szépségnek?- guggolt oda az egyik mellém- Egy ilyen szép lánynak nem kellene szomorúnak lennie.
-Hagyjatok!- mondtam- Kérlek hagyjatok békén!
-Gyere velünk, hidd el nem sokáig leszel szomorú.- majd akaratom ellenére felhúztak a földről és lefogtak.
-Hmm... Nézzétek a kicsikének még pisztolya is van.- engedték el az egyik kezem. Kihasználtam az alkalmat és elvettem a pisztolyom.
-Igen van pisztolyom!- húztam mosolyra a szám- És? Attól még nem kell beleütni mások dolgába az orrotokat. Könnyem pórul járhattok. Ekkor éles fájdalom hasított belém. Nem tudtam mi volt az de összecsuklottam.
*Andy pov. *
Keresni és hívogatni kezdtem Alexxet. Szerencse hogy vérzett a keze... Így tudtam követni a vércseppek útját. Néhány lépés után eszembe jutott hogy a parkban van. Amilyen gyorsan csak lehetett futni kezdtem. Láttam őt állni pisztollyal a kezében. Három srácnak szegezte a fegyvert. Hirtelen lövés hallatszott. Nem Alexxtől, ez volt az ami nyugtalanított. Ekkor hirtelen Alexx összecsuklott és láttam egy embert esetlenül fogni egy pisztolyt. Leadtam egy lövést felé ami talált majd Alexxhez futottam...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése