"Mi lenne veled ha azt a fajta pusztító szerelmet éreznéd mint Alexx? Sokáig ő sem tudta milyen érzés valakit úgy szeretni mint még senki mást az előtt... Régen minden más volt, másabb mint most. A sok véren, szenvedésen, gyilkoláson túl mindig van ami elűz és fogva tart... Tehetsz bármit a sorsod nem változik, halálra vagy ítélve... Mindenhonnan van kiszállás de az életből nincs... Lennél Alexx helyében?"

2015. március 24., kedd

9.rész Be Stronger

Andy nem hagyta annyiban a dolgot. Ashley vérző orral állt fel mert a fiúk lefogták Andyt.
-Andy nyugodj meg!- mondta neki CC- Nem éri meg. Hagyd a francba az egészet!
-Nyugi haver!- mondta Ash- csak azért csináltam mert Alexx kényszerített!
-Hogy kényszerítettelek?! Én kényszerítettelek?!- mondta erősebb hangon és előhúzott a zsebéből egy kést- Igaz! Fogd rám! De ki mondta hogy olyan rohadt jó ötlet és hogy nyírjuk ki Dorothyt? Mit gondoltok miért vagyok itt? Azért mert ez a paraszt felbérelt!- tálat ki szépen mindent Alexx. Odasétáltam és elvettem tőle a kést- Én azt hittem azért akarod hogy idejöjjek mert meggondoltad magad! Azt hittem folytathatjuk onnantól ahonnan abbahagytuk!
-Te azt hitted szerelmes vagyok beléd? Ugyan ne viccelj Alexx! Tudod hogy azért akarom kinyírni Dorothyt mert szeretem!
-Dorothy kérlek add vissza a késem!- fordult oda hozzám. Majd megint megragadott valaki. Elkapta a kezeim és mögém állt. Egy másik ember pedig megfogta a fejem. Mintha vámpír lennék. Andy nem tudta mit csináljon Ashleyt ölje meg vagy nekem segítsen.
-Engedjétek el!- suttogta maga elé Andy- Azt-mondtam-engedjétek-el.- a fiúk erősebben tartottak, a könnyeim pedig patakként folytak.
-Miért Biersack? Miért engedjük el? Miért jó nekünk az ha kinyírod magad emiatt a csaj miatt?- ment oda hozzá CC. Andy felvette a pisztolyát és a fejéhez tartotta.
-Ha ő meghal akkor én is!- a fiúk elengedtek én pedig leültem és inkább meg sem mozdultam- Ashley ezt viszont még meg fogod keserülni.- ezzel odajött hozzám és megfogta a kezem- Hazavigyelek vagy nálunk alszol?
-Hazamegyek köszi.- mondtam de reménykedtem hogy velem jön- Nem lenne kedved velem jönni?- kérdeztem bátortalanul.
-Óóóóóóó!- fújták egyszerre a fiúk Ashley viszont meglepődött.
-Aztán csak semmi huncutkodás!- kacsintott CC.
-Nem azért jön velem Andy hanem azért mert félek ettől a pszichopata baromtól- mutattam Ashre- nem kell rögtön rosszra gondolni!- toltam le őket. Igen. Már nem csak tartok Ashleytől hanem rettegek. Főleg azért mert Alexxet felbérelte hogy öljön meg. Szerintem azért van okom az aggodalomra. Szépen lassan sétálgattunk hazafelé majd kiugrott valaki az egyik bokorból és elkapott. Éreztem rajta hogy remeg. Éreztem ahogy a pisztolyt a fejemnek nyomja majd határozottan mondta:
-Dobd el a fegyvert Andy! Ne nehezítsd meg a dolgom.- mondta szomorkásan a női hang. Ez Alexx!
-Miért Alexx?-kérdezem.
-Nem azért teszem mert utállak és különösképp rohadtul bírlak de... de... bérgyilkos vagyok. Amit mondanak azt csinálom. Nem tehetek mást. Most pedig Ashley a megbízóm.- töltényt tett a tárba majd újra éreztem a fejemnél- Nem teszem meg!- kiabálta egyszer csak. A könnyeim nem folytak de a szememet becsuktam.
-Alexx kérlek! Tedd le a pisztolyt!- szólt Andy különös gyengédséggel a hangjában.
-Nem fogom megölni... Emlékszel Andy? Mennyit játszottunk „orosz rulettet” pisztollyal? Mennyi seben és szenvedésen mentünk keresztül?- kérdezte Alexx sírva- Emlékszel?
-Igen, emlékszem. Viszont ami múlt elmúlt.- mondta Andy.
-Tudom. Mit kell tennem hogy újra megszerezzelek?- ezzel a kérdéssel lesokkolt- Tudom nem kellett volna megkérdeznem.
-Nem baj.- na most mi is van?- De meg kell értened hogy már mást szeretek. Túl vad és bátor voltál ahhoz hogy együtt maradjunk. Ezt te is tudod. Túl nagy veszélyt jelentettél. Majdnem lebuktunk miattad, ha akkor Ashley nem viszi el a hullákat a sitten ülnénk.
-Most mi van, vagy volt köztetek? Csak mert valahogy engem mindenki ki akar nyírni.
-Alexxel régen jártam... Csak a dolgok nem úgy sikerültek ahogy terveztük, mikor összevesztünk nekiállt eszeveszettül gyilkolni és jött a rendőrség. Persze hozzánk menekült vissza és ha Ash akkor nem viszi el a hullákat akkor most a sitten ülnénk.- sóhajtott egy nagyot Andy.
-Remélem azt tudod hogy csak azért nem ölöm meg Dorothyt mert még szeretlek. Nem tudom ezt megtettni veled, és Ashleyvel sem. Ő sem gondolja komolyan csak nem tudja hogyan kimutatni az érzéseit iránta.
-Most már senkiben sem bízhatok?!- mondtam majd a földre rogytam- Miért van az hogy akiben megbízok az vagy meghal vagy kihasznál?- kérdeztem sírva- Miért? Mi rosszat tettem hogy ezt érdemlem?- eközben Andy és Alexx elindult valahova Egyedül maradtam.
-Semmi rosszat nem tettél kislány.- hallok egy eszelősen érces hangot. Nem tudtam azonosítani a hang tulajdonosát. Az viszont biztos hogy nem Andy és nem is Ashley de még Jinxx és CC hangja sem egyezik ezzel. Ne tudom kinek a hangja lehet- Ha tettél volna már rég nem élnél. Így is csak a szerencse tart életben.- hirtelen eszembe jutott Matthew Skyes a régi haverom. Ez csak az ő hangja lehet.
-Matthew? Hogy kerülsz ide?- kérdeztem ijedten.
-Erre jártam és gondoltam megnézem mi van veled.- mondta gonoszan.
-Mit akarsz tőlem?- hátráltam a szemeimmel pedig Andyt kerestem de sehol sem találtam- Miért vagy megint itt?
-Ejnye Dorothy. Nem szabad így beszélni egy vendéggel.- vigyorgott- Inkább meg kellene köszönnöd hogy itt vagyok.
-Miért köszönném meg? Semmit sem tettél! Megint azt akarod hogy érezzem azt a kínt amit te?
-Igen. De most nem fogsz megszökni tőlem.- jött hozzám közelebb- És senki sem fog tudni segíteni rajtad. Most olyan helyre viszlek ahonnan nincs menekülés. Tudod mennyi ideig kerestelek?
-Nem viszed Dorothyt sehova!- hallom Ashley hangját.
-Ó szóval sehova mi?- indult meg Skyes Ash felé.
*Andy pov. *
Alexx rádöbbentett arra hogy mit is akarok az életemtől. Ezért inkább hazamentem és a szívemben lévő űrt egy üveg whiskyvel töltöttem ki. Purdy még nem ért haza de a többiek itt vannak. Valami idétlen műsort néztek. Persze szokásuk szerint levették a hangot és ők beszéltek a szereplők helyett.
-Jaj! Tegnap vettem ezt a krokodilbőr táskát és elszakadt! Jaj Henry vegyél nekem újat!- nyavalygott CC a csajszi helyett. A másik két fiú, Sammie és Ella pedig már majdnem agyonröhögték magukat. Jinxx egyszer csak leesett a kanapéról és a földet csapkodva röhögött.
-CC kérlek ne csináld ezt mert már fájnak az arcizmaim.- törölgette a könnyeit Jinxx.
-Ugyan már Mary! Minek neked táska? Ott van az amiben Cukibogyót hordod.- mondta Jake a másik szereplőt utánozva. Ezen természetesen mindenki nevetett. Bennem is volt annyi alkohol hogy gond nélkül röhögőgörcsöt kapva oda mennyek hozzájuk.
-Anya! Anya egy patkány van a szobámban!- kiabálta Sammie mikor a kislány valahonnan beszaladt sírva és az anyja szoknyáját rángatta.
-Hagyjátok abba légyszi.- mondta Jinxx két röhögőgörcs közt.
-Beszállhatok én is?- mentem oda vigyorogva. Azt mondják az alkohol nem old meg semmit. Hát igen nem oldja meg a problémát de legalább elfelejteti az emberrel.
-Na Biersack! Te nem Dorothyval vagy hogy is hívjákkal vagy?- kérdezte Ella.
-Kivel?- kérdeztem.
-Megint ivott.- mondta Jake- Andy menj fel és feküdj le!
-Nem tudok elaludni. Az altató meg elfogyott.- sóhajtottam.
-Na jó! Gyere ülj le.- mondta CC- Melyik szereplő akarsz lenni? Az egyik gyerek Sammie a másik Ella. Az anyuka én vagyok az apuka meg Jake. Viszont a kutyus lehetsz.- vigyorgott- Jajj Henry!- ment oda Jakehoz és megölelte. Mi lenne velem ezek nélkül a bolondok nélkül.
-CC engedj el!- próbálta lehámozni magáról Jake CCt- Még a végén Ella féltékeny lesz rád!- mondta Jake. Erre mindenki nevetett Ellát kivéve- Ha már nem az.- kacsintott Jake Ellára.
-Nem vagyok féltékeny senkire sem.- jelentette ki morcosan Ella.
-Igen persze.- nyomott egy puszit az arcára Jake- Asszem felmegyek aludni. Nem jössz?- kérdezte Jake.
-Jajj Henry! Megyek!- karolt bele CC Jakebe- Na gyere menjünk aludni!
Ezen röhögőgörcsöt kaptunk újra. Néhány perc múlva Jake és Ella felmentek aludni. Jinxx, CC, Sammie és én maradtunk csak lent és folytattuk nemes cselekedetünket: a szereplők hangjának kiparodizálását.
-Henry elhagyott.- ült le a nő a barátnője mellé. A hangot persze CC szolgáltatta- Képzeld Cukibogyó kiugrott a táskájából és elcsapta egy kocsi.- nyavalygott- Nem tudod milyen nap van máma?
-Szerintem péntek 13.- mondtam- Egyébként ha Cukibogyó helyében lettem volna már rég elszöktem volna tőled.- Jinxxnek megint folytak a könnyei a röhögéstől. Egyszer csak kinyílt a bejárati ajtó és három személy jött be rajta. Az egyik Alexx, a másik Ashley és a harmadik... Dorothy.
-Hali!- köszönt be Ashley rosszkedvűen- Mit csináltok?
-Na végre Purdy! Már azt hittük a sitten vagy.- nyavalygott Sammie.
-Ugyan Sammie engem élve nem kapnak el.- jelentette ki Ash mosolyogva.
-Sziasztok!- mondta Alexx és megfogta Ashley kezét. Dorothy pedig csak csendben besétált a házba és leült egy sötétebb részbe. A térdét felhúzta és átkarolta azt. CCvel összenéztünk és ő elindult Dorothyhoz. És beszélgetni kezdtek. Valami miatt nem mertem oda menni Dorothyhoz.
*CC pov. *
Épp játszottunk amikor három ember lépett be az ajtón. Az egyik Alexx a másik Ashley a harmadik Dorothy.
-Hali! Mit csináltok?- kezdett bele Ashley.
-Na végre Purdy! Már azt hittük sitten vagy.- mondta aggodalmas hangon Sammie.
-Ugyan Sammie engem élve nem kapnak el.- jötte a válasz Ashtől.
-Sziasztok!- köszönt Alexx és megfogta Ashley kezét.
Dorothy nem mondott semmit csak elvonult egy sötétebb helyre. Andyvel összenéztünk és elindultam Dorothy felé.
-Szia!- mondtam kedvesen- Mi baj van?
-Szia. Semmi baj. Miért?- kérdezte rosszkedvűen majd nagyot sóhajtott.
-Nem ismerlek de látom rajtad hogy valami nincs rendben.
-Már nincs senkim se.- motyogta alig érthetően- Ashleyben nem bízom, Eleanor meghalt, Emily szintén- kezdtek folyni a könnyei.
-És Andy?- kérdeztem alig hallhatóan.
-Andy? Benne sem tudok bízni. Ahogy Alexxben sem.
-Miért?- próbáltam kíváncsiskodni, de ebből a lányból mindent harapófogóval kell kihúzni.
-Alexx nemrég kis híjján megölt, Andyről pedig kiderült hogy még mindig szerelmes Alexxbe emellett megölte Emilyt, Ashley egy pszichopata barom aki kinyírta Eleanort.- hát így tényleg nem könnyű- Azután pedig az egyik régi „barátom” felbukkant és megint el akart vinni hogy érezzem azt a kínt amit ő amikor visszautasítottam. Szerencsére Ash ott volt és lelőtte. Az életem romokban hever, senkiben sem bízhatok és most már csak magamra támaszkodhatok.- és ahogy kimondta elkezdett zokogni. Gondolkodás nélkül átöleltem és nyugtatni próbáltam.
-Legnehezebb háborúkat a legerősebbek kapják!- mondtam neki majd a szemembe nézett- Ez a sok megpróbáltatás azt jelenti hogy te egy nagyon erős akaratú lány vagy és ezek a megpróbáltatások csak erősebbé tesznek.- mosolyra húzta a száját.
-Igazad van.- suttogta- Erősnek kell lennem.
-Így van. Ha bármi baj van hozzám nyugodtan fordulhatsz.- mosolyogtam rá bíztatóan.
-Lehetne egy kérésem?- nézett újra a szemembe. Bólintottam- Megtanítanál megvédeni magam? Csak hogyha Ashley megint próbálkozna legyen valamim ellene.
-Szívesen. De akkor úgy kell csinálnunk hogy a fiúk ne jöjjenek rá. Mert ha megtudják hogy kiképezlek az akár az életedbe is kerülhet.
-Köszönöm.- ölelt meg újra. Nagyon kedves lány és elég sokat is szenvedett. Jókora pofonokat kapott az élettől de mindig felállt.
-Holnap hajnalban kezdünk.- kacsintottam rá- Most pedig menj aludni mert holnap korán kelünk.
-Rendben.- mondta- De nem tudod hol lakom.
-Akár itt is aludhatsz.- mondtam mosolyogva- Gyere! Keresünk neked egy szobát.
Elindulunk az emelet felé. Jinxx rosszalló pillantásainak kíséretében.
-A lépcsőtől számítva az első öt szoba a miénk. Az enyém a harmadik ha valami gond van nyugodtan bejöhetsz.- bólintott- A következő kettőbe nem tanácsos bemenni... Viszont ha minden igaz... Jaj Purdy! Ott van a saját szobád miért nem ott vagytok?- nyitottam be Dorothyval az oldalamon.
-Ezt én is mondhatnám.- vetett rán egy pillantást Ashley.
-Hogy mi? Mármint ő meg én? Neem mi nem.- hebegte zavarában Dorothy.
-Kimennétek végre?!- kérdezte idegesen Alexx.
-Már itt sem vagyunk.-emeltem fel a kezem. És jobbnak láttam becsukni minél hamarabb az ajtót. Dorothy elvörösödve állt és az ajkát harapdálta.
-Na gyere!- mondtam neki mosolyogva- Ez biztos hogy üres.- nyitottam be az utolsó helyiségbe. Egy tiszta, vér mentes szoba volt benne egy ágy, TV meg ilyesmik.
-Itt aludhatsz nyugodtan. Ha pedig nem akarod hogy valamelyik barom rád törjön akkor zárd be az ajtót. Jó éjszakát.- mondtam és elindultam kifelé.
-CC várj...- mondta Dorothy- Köszi.
-Szívesen.- mosolyogtam majd kimentem.
Mikor leértem Andy mellett megint volt egy üveg whisky.
-Andy már megint ittál?- kérdeztem- Mi baj van haver?
-CC a gond semmi.- mondta elég érthetetlenül.
-Gyere!- húztam fel a kanapéról- Segítek felmenni.
Nagy nehezen sikerült felvonszolni Andyt a lépcsőn. Jobbnak láttam bezárni a szoba ajtaját. Hátha valami olyat csinál amit később nagyon meg fog bánni.
*Dorothy pov. *
Egész este azon gondolkoztam hogy kerülhetett ide Skyes. És azon hogy mi lett volna velem ha Ashley nincs ott és nem lövi le. Viszont Andy eltűnt miután Alexx majdnem kinyírt. Az életem tényleg nem is lehetne jobb. Hajnali fél egykor telefoncsörgésre ébredtem. Ránéztem a kijelzőre anya keresett.
-Szia!- szóltam bele álmosan.
-Kisasszony! Van fogalmad arról hányszor hívtalak? Miért nem vagy itthon? Hol vagy érted megyek.
-Rengetegszer hívtál tudom, de nem tudtam felvenni. Bocsi. Nem kell értem jönni köszi... Nem vagyok már óvodás.
-Értem. Azért holnap hazajössz ugye?- kérdezte- Szeretném ha itthon ünnepelnéd a születésnapodat.
-Majd meglátom. Szerintem délután hazamegyek. Most viszont le kell tennem.- CC dörömbölt az ajtón- Szia.- és gyorsan kinyomtam a telefont.
-Kislány ébresztő!- hallom CC hangját- Gyere mielőtt a fiúk felébrednek.
-Gyere be nyugodtan nyitva van.- mondtam higgadtan. Jóformán ki se mondtam és már bent is volt a szobában.
-Hogy aludtál?- kérdezte vigyorogva.
-Nem aludtam túl sokat. Éjfélkor feküdtem le és fél egykor hívott anyám. Most háromnegyed egy van. Tehát durván semennyit sem.- és az arcomra erőltettem egy mosolyt.
-Kezdhetünk?- kérdezte és elővett egy pisztolyt.
-Aha.- léptem oda hozzá és a kezembe nyomta a fegyvert.
-Lemenjünk vagy itt gyakorolsz?
-Nekem mindegy, de szerintem menjünk le inkább.
-Rendben.- mondta és elindultunk lefelé az udvarra. Alexx éppen akkor sétált haza. Volt ott néhány céltábla amin elég sok lövés nyoma volt. Bizonyára itt gyakoroltak a fiúk.
-Ez egy revolver. Azaz forgótáras, így rövidebb idő alatt több lövést tudsz leadni vele.- bólintottam- ezen most hangtompító van hogy a fiúk ne vegyék észre hogy mi itt ténykedünk. Egyszerű! Meghúzod a ravaszt és már kész is. Így ni.- majd leadott egy sorozatnyi lövést a táblákra- Most te jössz.
Odaadta a fegyvert és elsütöttem. Az első tár lőszer nem ért célt. Nem olyan egyszerű mint amilyennek tűnik. De az is előfordulhat hogy csak én vagyok hozzá ennyire béna.
-Ne szorongasd annyira.- adott tanácsot CC- Fogd könnyedén. Próbáld meg egy kézzel.
-Rendben.- mosolyogtam rá. Kedvesebb mint gondoltam. Újból megtöltötte a tárat és megpróbáltam lőni. Szerencsém volt a legtöbb talált. Még egy jó óráig gyakoroltunk utána.
-Most hogy ez már jól megy holnap elkezdhetjük a lefegyverezést. Tudod kés meg pisztoly ellen. Mivel Ashleynél a legtöbbször ezek vannak.
-Köszönöm. Jó tudni hogy van olyan ember akire számíthatok.- erre odajött hozzám CC és megölelt...
*Andy pov. *
Hajnali fél kettőkor arra ébredtem hogy rettenetesen fáj a fejem. A tegnapi napból viszont semmire sem emlékszem. Lehet hogy így jobb is. Gondolatmenetemből a gyomrom korgása zökkentett ki. Felálltam és elindultam az ajtó felé ami zárva volt. Remek. Átdörömböltem Jinxxhez aki néhány percen belül álmos fejjel kinyitotta az ajtót.
-Köszi Jinxx.- mondtam neki ő pedig ásított és visszament aludni. Lementem a konyhába enni valamit. Előtte viszont kinéztem az ablakon milyen idő van kint. Amit láttam azt sohasem fogom elfelejteni. CCt és Dorothyt láttam ölelkezni. Ekkor hirtelen megmagyarázhatatlan dühöt éreztem. Nem tudtam eldönteni hogy CCre vagy Dorothyra haragszom, vagy csak féltékeny vagyok. Legszívesebben kimentem volna és nekiestem volna CCnek de nem vitt rá a lélek. Akkor megláttam Dorothy kezében a pisztolyt. Lehet hogy CCt akarja lelőni? Ennek a végére járok.
-Dorothy! Mit csinálsz?- kiáltottam.
-Andy! Te hogy? Neked nem aludnod kellene?- szabadkozott CC.
-De. És nektek? Észrevetted hogy le akart lőni?- kérdeztem ingerülten. Dorothy elárult volna minket? Erre CC nevetni kezdett, Dorothy pedig olyan képet vágott mint aki citromba harapott. De min nevetett CC?
-Most meg mit nevetsz?- kérdeztem sértődötten.
-Te tényleg azt hitted le akarom lőni CCt? Te nem vagy normális.- mondta Dorothy idegesen- Teljesen elment az eszed.- még egy utolsó mérges pillantást vetett rám majd befutott a házba.
-Hát Andy. Lett volna esélyed nála, de ezzel most mindent elbasztál.- veregette meg a vállam CC majd Dorothy után ment. Ügyes vagy Biersack...
*Jinxx pov. *
Hajnalban dörömbölésre keltem. Lehet hogy Andyt megint bezárták. Remek. Felkeltem és kiengedtem.
-Köszi Jinxx.- mondta Andy még egy kicsit részeges hangon. Visszamentem Sammiehez aki már felkapcsolta a villanyt. Féléberen pislogott felém.
-Máris reggel van?- mondta álmosan.
-Még aludhatsz kicsim.- bújtam vissza mellé. Olyan aranyos amikor így szuszog mellettem. Néhány perc múlva egy hangos ajtócsapódás. Azonnal felugrottam és menekültem amerre tudtam.
-Jinxx nyugi! Ne futkározz úgy mint egy mérgezett egér.
-És ha a rendőrök azok? Akkor mit csinálok?
-Nyugi mindjárt megnézem.- kilépett és körülnézett- Csak Dorothy az. Gondolom Andy még mindig részeg. Ha nem baj most lemegyek hozzá.
-Nyugodtan menj. Én itt leszek.- mondtam és kényelmesen elhelyezkedtem.
* Dorothy pov. *
Andy megvádolt azzal hogy én meg akarom ölni CCt. Hogy akarhatnám megölni mikor segít nekem. Inkább bejöttem minthogy Andyt pofonvágjam.
-Dorothy én nem úgy gondoltam.- mondta elég spiccesen.
-Nem érdekel Andy! Elegem van abból hogy állandóan valami bajod van. Elvárod tőlem hogy mindent elmondjak neked de te meg semmit nem mondasz el nekem.- akadtam ki.
-Hé, hé! Nyugi gyerekek! Ne kiabáljatok mert nem tudunk aludni. Andy takarodj fel a szobádba!- mutatott felfelé Sammie- Most azonnal! Menjél már!
-Jól van na! Megyek már.- mondta Andy úgy mintha már kijózanodott volna.
-Dorothy! -kiáltott utánam mikor már indultam az ideiglenes szobám felé- Te ne menj sehova.- mondta kedvesen- Veled szeretné egy kicsit beszélgetni. Gyere ide és ülj le mellém.- ütött rá néhányt a kanapéra. Nem vitatkoztam vele odaültem.
-Térjünk a lényegre. Mi a baj?- kérdezte.
-Semmi. Csak Andy már megint részeg- sóhajtottam- és megint kombinál.
-Értem. Amúgy hány éves vagy?- kérdezte érdeklődéssel.
-Hány óra?- néztem rá az órámra- Hajnali öt óra... Akkor ma vagyok 18.- sóhajtottam.
-Boldog Szülinapot!- ölelt meg Sammie- És mit fogsz csinálni ma? Ha nincs programod akkor jöhetnél velünk vásárolni, utána meg inni. Akkor van már mit ünnepelni.- mosolygott.
-Hát megígértem anyának hogy délután hazamegyek. De ha délelőtt bevásárlunk akkor haza is tudok menni este pedig mehetünk bulizni.
-Rendben! Gyere válassz néhány ruhát mára. Gondolom nem hoztál váltóruhát.
-Tényleg nem hoztam.- sóhajtottam- Köszönöm!- öleltem meg Sammiet.
-Hétkor indulunk. Szólni kell a lányoknak.- mondta- Na gyere! Válasszunk néhány ruhát neked.
Felmentünk és kizavartuk Jinxxet a szobából. Kiválasztottam egy fekete pánt nélküli szoknyát és egy fekete magas szárú bakancsot. Sammie egy erős fekete sminket csinált nekem. Mire végeztünk már hat óra volt. Felkeltettük a lányokat és összecihelődtünk. Szerencsére a bankkártyám nálam volt így kicsit könnyebb. Mikor a fiúk felébredtek mindenki nagyot nézett rajtam.
-Azta Dorothy! Gyönyörű vagy.- mondta Andy. Megköszöntem és indultunk is. Rengeteg boltba benéztünk és mindenhol vettünk valamit. Legyen az cipő, ruha, póló, nadrág, táska, smink vagy ékszer. Hamar elérkezett a dél. Így hát beültünk egy étterembe és rendeltünk. Nagyon jól összebarátkoztam a lányokkal. De sajnos eljött a délután és haza kellett mennem. Körülbelül húsz perc alatt értem haza. Mikor beléptem az ajtón anyám rám sem ismert. Végül beszélgettünk arról hogy kinek hogy telt a hete majd felmentem a szobámba összepakolni. Elmeséltem a szüleimnek hogy el szeretnék költözni mert itt minden Eleanorra emlékeztet és így nem tudok itt élni. Elfogadták a döntésem. Minden cuccomat összepakoltam és elindultam. Fel kellett hívnom CCt hogy jöjjön értem mert túl sok a cuccom. Néhány perc múlva itt is volt.
*Alexx pov. *
Egész délelőtt vásároltunk így tehát egy kicsi időre elfelejtettem a tegnapi napot. Sammienek és Ellának elmondtam mindent. Azt is hogy szeretem Andyt még évek után is. Tudják azt is hogy Andy Dorothyba szerelmes és nem fogom tudni visszahódítani.
-Értem csak elfogadni nem akarom.- mondtam szomorúan- Lennie kell valaminek amivel újra meghódíthatom Andyt.
-Legyél kedves vele és Dorothyval is.- mondta Ella majd ivott egy kortyot- Nem lesz könnyű, de az is egy módszer.
-Valahogy el kell riasztani a fiúktól őt. Így félni fog Andytől. Azaz előbb vagy utóbb Andyt rá tudod venni hogy legyen újra veled.- mondta Sammie- De ha Andy még tényleg érez irántad valamit akkor erre semmi szükség sem lesz.
-Igazad lehet.- suttogtam- Viszont haza kellene menni. Lehet hogy Dorothy már vár minket. Kedvelem nagyon őt, de féltékeny is vagyok rá.
*Andy pov. *
Mikor Sammie felküldött visszafeküdtem aludni. Néhány óra alvás során teljesen kijózanodtam. A fejem viszont rettenetesen fájt. Nagyon kevés dologra emlékszem. Ennek száma vetekszik a semmivel. Felöltöztem és lementem fájdalomcsillapítóért. A fiúk lent voltak és tvt néztek.
-Jó reggelt Biersack.- mondta flegmán Ash- Tudod ha tegnap nem baszol be akkor Dorothyval kibékülhettél volna. És nem hagytad volna ott mert valakinek sétálni kellett menni a barátnőmmel.
-Kivel?- kérdeztem ledöbbenve.
-Alexxel. Sőt akkor Dorothy életének megmentése az én dolgom lett volna. Nem is tudom ki ugrott nekem mert meg akartam ölni.
-Nem kellett volna azt hazudnod hogy Dorothy meghalt és akkor nem ugrottam volna neked...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése