"Mi lenne veled ha azt a fajta pusztító szerelmet éreznéd mint Alexx? Sokáig ő sem tudta milyen érzés valakit úgy szeretni mint még senki mást az előtt... Régen minden más volt, másabb mint most. A sok véren, szenvedésen, gyilkoláson túl mindig van ami elűz és fogva tart... Tehetsz bármit a sorsod nem változik, halálra vagy ítélve... Mindenhonnan van kiszállás de az életből nincs... Lennél Alexx helyében?"

2015. március 25., szerda

16. rész Not just like the sories

*Alexx pov *
Amikor Andy és Ronnie beléptek a házba lejátszódott egy elég érdekes jelenet...
-Andy de hát őt ismerem!- mondta Ronnie. Erre nevetésben törtem ki.
-Egész végig ezt mondtam Ronnie!- fogta a fejét Andy.
-Szia Ronnie régen láttalak!- mentem oda Andy mellé- Meddig maradsz?
-Kösz... még jóformán ide sem értem de már hazaküldenél.
-Én nem! Csak kérdeztem mert érdekelt.- kezdtem el mentegetőzni. Ekkor megindultak a fiúk le az emeletről.
-Szia Ronnie!- köszöntek kórusban.
-Hello!- indult meg Ronnie feléjük és nekiálltak pacsizni. Ezt sohasem értettem a fiúkban. Minek mindig pacsizni?
-Andy! Beszélhetnék veled egy picit?- jött le Dorothy a lépcsőn. Erre Andy kérdően rámnézett én pedig elmentem a fiúkhoz ezzel jelezve hogy azt csinál amit akar.
*Dorothy pov. *
Ezzel el fogom árulni Alexxet de nem érdekel. Kibékültünk de Andynek biztos hogy nem mesélte el hogy majdnem kinyírt.
-Menjünk ki.- mondta Andy- Miről lenne szó?
-Szeretlek.- suttogtam. Mikor teljesen elvörösödve felnéztem elég értetlen képet vágott.
-Nagyon érdekes hogy akkor szeretsz amikor van valakim!- akadt ki teljesen.
-Andy kérlek! Halgass meg!- nyivákoltam.
-Miért? Nem tudsz meggyőzni arról hogy otthagyjam Alexxet!- ez azt jelenti nem mondta el neki.
-És ha azt mondom majdnem kinyírt?- mondtam és folyni kezdtek a könnyeim.
-Azt hitted hogy nem tudom?- nevetni kezdett majd rágyújtott- Te tényleg azt hitted nem szólt nekem és hogy ha ezt elmondod szakítani fogunk?- az utolsó szavaknál komolyra vette a szót. Már nem nevetett csak komoran előrenézett.
-Nem. Csak sokat jelentesz nekem. Rövid idő alatt teljesen kiismertél.
-Igaz. Menjünk sétálni!- mondta és elindult abba az irányba amerre nézett- Szóval kiismertelek...
-Aha. Lassan jobban ismersz mint bárki más.- sóhajtottam.
-Sohasem beszéltünk, sohasem lógtunk együtt. Hogyan ismertelek volna ki?
-A tulajdonságaimra céloztam.- dörrent nagyot az ég hirtelen. Ennek hatására összerezzentem- El kellene indulni hazafelé mielőtt elkap minket a...- még ki sem mondtam de már el is eredt sz eső- vihar...
Mire szép lassan hazaértünk bőrig áztunk. Igen már az otthonomnak számít a fiúk háza, hiába a mindennapos lövések és sikolyok. Nem értem saját magam... egészen eddig Andy tetszett de most... Ashley is csatlakozott hozzá.
-Hol voltál?- mondta kiakadva Alexx amikor belépett Andy. Mikor látta azt hogy én is belépek idegesen felment az emeletre és magára vágta az ajtót.
-Ennek meg mi baja?- kérdezte Ronnie.
-Féltékeny...- suttogta Andy alig észrevehetően- Dorothy ha így folytatod ki fog törni a harmadig világháború.- próbált Andy vicceskedni- Jó bocsi.
Lassan elindultam a kanapé felé ahol Ronnie ült és oda ültem a másik oldalra.
*Jinxx pov. *
Miután Andy és Dorothy elmentek a fiúkkal úgy döntöttünk hogy elmegyünk az Unbroken Devil's-be inni. Sammi és Ella nem jöttek velünk mert ha valami lenne megint Alexxel és Dorothyval valakinek közbe kell lépni.
-Még egyet!- hallottam Ashley hangját.
-Én fizetem.- mondtam majd Ashleyre néztem. Hirtelen négy-öt lány jött oda hozzánk. Ashley azonnal kihasználta a helyzetet és kigombolta az ingét.
-Sziasztok lányok!- fordult oda Ash hozzájuk megvillantva a hasán lévő OUTLAW feliratot- Majd otthon találkozunk fiúk.- mondta majd elment a lányokkal.
-Hát ezt nem hiszem el! Purdy állandóan csajozik és neki sikerül is... nem mint nekem.- látszik hogy Jake részeg...
-Nyugi haver nem vagy egyedül.- veregette meg a vállát CC.
-Menjünk haza ti már úgy is eléggé bebasztatok.- kezdtem elindulni kifelé- Gyertek már!
CC letette a poharat majd eléggé dülöngélve elindult felém, Jake viszont még mindig ott ült a helyén. Odamentem és felsegítettem. Józanon húsz perc ide az út, részegen egy óra...
*Andy pov. *
Miután Alexx felrohant úgy döntöttem nem megyek utána, sosem éri meg őt zavarni ha ideges... nem merek kockáztatni.
-Unatkozok.- jelentette be Ronnie és elfeküdt a kanapén. Hirtelen kiabálásra lettünk figyelmesek. Nem tudtuk ki beszélt és mit mondott. Hirtelen egy lövés és egy sikoly.
-Én megnézem!- pattant fel Ronnie a helyéről.
-Veled megyek.- és felkaptam a pisztolyom. Lassan felmentünk a lépcsőn. Megállapítottam hogy a hangok Alexx szobájából jönnek.
*Dorothy pov. *
Miután megérkeztünk Andyvel teljesen bőrig ázva Alexx majdnem leharapta Andy fejét.
-Hol voltál?- vonta kérdőre és felszaladt az emeletre amint beléptem az ajtón. Néhány másodperc múlva utánamentem.
-Szia.- léptem be bizonytalanul az ajtón.
-Szia. Mit akarsz?- mondta pityergős hangon.
-Csak elmondani hogy Andyvel ösz-visz beszélgettünk.
-Gondolom úgy mint múltkor...- kezdett ironizálni.
-Hidd el nem történt semmi!- kezdtem kiakadni.
-Aha...- kezd nagyon kiakasztani Alexx...
-Na jó oké hogy féltékeny vagy de nincs mire!- mondtam határozottan.
-Szóval nincs mire?! Akkor ne legyél Andy közelében!- kezdte felemelni a hangját.
-Annak a közelében vagyok akiében lenni akarok!- kezdtem már majdnem kiabálni. Az itt töltött hetek miatt lettem csak ennyire határozott.
-Á! Értem.- és felállt az ágyról. Hirtelen rápillantottam a kezére ami tiszta vérvolt. Utána az ágyra néztem és láttam a kést az éjjeliszekrényen.
-Figyelj én nem akartam hogy ez legyen!- folytattam halkabban.
-Akkor nem mászol rá Andyre! Sőt akkor ide sem jössz!- kezdett kiabálni majd összeroskadt. A kezébe vette a kést én pedig hirtelen a pisztolyához kaptam.
-Tedd le a kést!-szegeztem rá a fegyvert.
-És ha nem? Akkor mi lesz?- kezdett újra kiabálni.
-Tedd! Le!- kezdtem újra kiabálni. Hirtelen az ajtóra hajította a kést én pedig ledobtam a fegyvert ami elsült és eltalálta Alexx lábát. Hirtelen Andy és Ronnie léptek be az ajtón.
-Alexx!- mondta és odarohant hozzá.
-Semmi bajom!- próbált meg felállni.

-Dorothy! Miért lőtted le Alexxet?- mondta Andy kiabálva...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése